Tarolnak a saját márkás bioélelmiszerek Németországban
A Nielsen legújabb felmérése szerint a német háztartásokban két év alatt megduplázódott a bioélelmiszerek felhasználása.
A kereskedelmi vállalatok
sajátmárkás termékei nagyobb piaci
részesedést értek el, mint az egyéb
márkázott termékek. A legnagyobb nyertes
Németországban az Aldi volt.
Tavaly a bioélelmiszerek
forgalma 40%-al nőtt az országban, ez 2005-höz képest
kétszeres forgalmat jelent. A növekmény csaknem
negyede egy az egyben az Aldinál jelentkezett, amely tavaly a
tejes áruknál is bevezette a saját márkás
biotermékeit, csak ebben a szegmensben 50%-os forgalombővülést
regisztrálhattak.
A szupermarketláncok is növekvő
értékesítésről számolnak be. A
Rewe agresszív kampánnyal támogatja a teljesen
átalakított Rewe Bio termékek vásárlását.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Uniós adó jöhet az ultrafeldolgozott élelmiszerekre és az alkoholos üdítőkre – készül az EU első kardiovaszkuláris akcióterve
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Baltikum felé nyit a magyar élelmiszerexport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ipari alkoholgyártás: sokkal több mindenben jelen van, mint gondolnánk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

