Tarolnak a saját márkás bioélelmiszerek Németországban
A Nielsen legújabb felmérése szerint a német háztartásokban két év alatt megduplázódott a bioélelmiszerek felhasználása.
A kereskedelmi vállalatok
sajátmárkás termékei nagyobb piaci
részesedést értek el, mint az egyéb
márkázott termékek. A legnagyobb nyertes
Németországban az Aldi volt.
Tavaly a bioélelmiszerek
forgalma 40%-al nőtt az országban, ez 2005-höz képest
kétszeres forgalmat jelent. A növekmény csaknem
negyede egy az egyben az Aldinál jelentkezett, amely tavaly a
tejes áruknál is bevezette a saját márkás
biotermékeit, csak ebben a szegmensben 50%-os forgalombővülést
regisztrálhattak.
A szupermarketláncok is növekvő
értékesítésről számolnak be. A
Rewe agresszív kampánnyal támogatja a teljesen
átalakított Rewe Bio termékek vásárlását.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
EM: tovább folytatódik a visszaváltási rendszer fejlesztése
Az előző év elejétől bevezetett rendszernek köszönhetően 2025 nyarára jelentős…
Tovább olvasom >Lassulás és áremelkedés egyszerre – így alakul a tejpiac nyáron
A tejágazatban egyszerre van jelen a nemzetközi árnövekedés és a…
Tovább olvasom >Újabb probléma hozhat élelmiszer-drágulást
Súlyos következményekkel járhat a latin-amerikai agrárszektorra nézve, ha az Egyesült…
Tovább olvasom >