Tarolnak a saját márkás bioélelmiszerek Németországban
A Nielsen legújabb felmérése szerint a német háztartásokban két év alatt megduplázódott a bioélelmiszerek felhasználása.
A kereskedelmi vállalatok
sajátmárkás termékei nagyobb piaci
részesedést értek el, mint az egyéb
márkázott termékek. A legnagyobb nyertes
Németországban az Aldi volt.
Tavaly a bioélelmiszerek
forgalma 40%-al nőtt az országban, ez 2005-höz képest
kétszeres forgalmat jelent. A növekmény csaknem
negyede egy az egyben az Aldinál jelentkezett, amely tavaly a
tejes áruknál is bevezette a saját márkás
biotermékeit, csak ebben a szegmensben 50%-os forgalombővülést
regisztrálhattak.
A szupermarketláncok is növekvő
értékesítésről számolnak be. A
Rewe agresszív kampánnyal támogatja a teljesen
átalakított Rewe Bio termékek vásárlását.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A CD és a DVD is reneszánszát éli a Vaterán, de a second-hand LEGO az idei karácsony igazi sztárja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM és VOSZ együttműködési szerződés a digitális kereskedelem biztonságáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az aszály okozta károk ellenére sem lesz hiány a jó minőségű magyar halból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
