Tarolnak a diszkontok Angliában
A TNS Worldpanel adatai szerint a britek az élelmiszerre fordított kiadásaik már 5,9%-át költik el a diszkonthálózatokban.
Sajtóinformációk
szerint az Aldi idén 15,9%-al növelte eladásait,
piacrészesedése a teljes költésből 2,9%.
Hasonló mértékben tudott fejlődni a Lidl is,
amely az elmúlt fél évben 14,3%-os
forgalombővülést könyvelhetett el, piaci hányada
ma 2,4%.
Eközben az Asda és a Wm
Morrison 9%, a Tesco 7%, a Sainsbury 6%-al növelte
értékesítését.
A TNS adatai szerint a brit
élelmiszerszektor eközben 7%-al nőtt, az élelmiszerek
árdrágulása a szigetországban 5,8%-os
volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >