Tarolnak a diszkontok Angliában
A TNS Worldpanel adatai szerint a britek az élelmiszerre fordított kiadásaik már 5,9%-át költik el a diszkonthálózatokban.
Sajtóinformációk
szerint az Aldi idén 15,9%-al növelte eladásait,
piacrészesedése a teljes költésből 2,9%.
Hasonló mértékben tudott fejlődni a Lidl is,
amely az elmúlt fél évben 14,3%-os
forgalombővülést könyvelhetett el, piaci hányada
ma 2,4%.
Eközben az Asda és a Wm
Morrison 9%, a Tesco 7%, a Sainsbury 6%-al növelte
értékesítését.
A TNS adatai szerint a brit
élelmiszerszektor eközben 7%-al nőtt, az élelmiszerek
árdrágulása a szigetországban 5,8%-os
volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Járványosban többször vásárolunk hétvégén
A 19 órás boltzár átformálta a vásárlási szokásainkat úgy is,…
Tovább olvasom >AM: folyamatosan jönnek létre az öntözési közösségek
Folyamatosan bővül az öntözési közösségek száma: tavaly év végéig 25-en…
Tovább olvasom >Így javítják a kertben termelt zöldségek a gyermekek egészségét!
Az otthon termesztett zöldségeknek és gyümölcsöknek számos pozitív hatásuk van…
Tovább olvasom >