Tarolnak a diszkontok Angliában
A TNS Worldpanel adatai szerint a britek az élelmiszerre fordított kiadásaik már 5,9%-át költik el a diszkonthálózatokban.
Sajtóinformációk
szerint az Aldi idén 15,9%-al növelte eladásait,
piacrészesedése a teljes költésből 2,9%.
Hasonló mértékben tudott fejlődni a Lidl is,
amely az elmúlt fél évben 14,3%-os
forgalombővülést könyvelhetett el, piaci hányada
ma 2,4%.
Eközben az Asda és a Wm
Morrison 9%, a Tesco 7%, a Sainsbury 6%-al növelte
értékesítését.
A TNS adatai szerint a brit
élelmiszerszektor eközben 7%-al nőtt, az élelmiszerek
árdrágulása a szigetországban 5,8%-os
volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >