Tarolnak a diszkontok Angliában
A TNS Worldpanel adatai szerint a britek az élelmiszerre fordított kiadásaik már 5,9%-át költik el a diszkonthálózatokban.
Sajtóinformációk
szerint az Aldi idén 15,9%-al növelte eladásait,
piacrészesedése a teljes költésből 2,9%.
Hasonló mértékben tudott fejlődni a Lidl is,
amely az elmúlt fél évben 14,3%-os
forgalombővülést könyvelhetett el, piaci hányada
ma 2,4%.
Eközben az Asda és a Wm
Morrison 9%, a Tesco 7%, a Sainsbury 6%-al növelte
értékesítését.
A TNS adatai szerint a brit
élelmiszerszektor eközben 7%-al nőtt, az élelmiszerek
árdrágulása a szigetországban 5,8%-os
volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >