Target: egyre több élelmiszert vesznek interneten
Jó negyedévet zárt a Target, az Egyesült Államok egyik jelentős, élelmiszereket is árusító, kiskereskedelmi lánca. A vállalat 59 centes egy részvényre jutó eredményt ért el a negyedév során, ami 19 centtel veri az elemzői konszenzus várakozását – írja az agroforum.hu.
Árbevétel soron is a prognózis felett teljesített a cég. Meglévő üzletekben történő értékesítések 10,8 százalékkal nőttek, felülteljesítve a várakozásokat ezen a soron is. Bizakodásra ad okot, hogy a növekedés legjelentősebb részéért a vállalat e-kereskedelmi ága felelt – hívta fel a figyelmet az Equilor Befektetési Zrt. A gyorsjelentést követően az emelkedés után végül 2,9 százalékos mínuszban zárt a Target részvények árfolyama. idén 8,4 százalékos mínuszban van a papír.
A cég a növekedés okaként a koronavírus miatti felvásárlásokat jelölte meg a gyorsjelentésben.
„Jelentős beruházásaink voltak, amelyek a dolgozóink és a vásárlóink biztonságát szolgálták” – hívta fel a figyelmet Brian Cornell, a Target Corporation vezérigazgatója.
A Targetnek több mint 1800 üzlete van az Egyesült Államokban, ezek közül 1535 a saját tulajdonukban. A cég az áruházak mellett digitális csatornákon is értékesíti az általa forgalmazott termékeket. A kínálatban kiemelten fontosak az élelmiszerek, beleértve a romlandó termékeket, száraz élelmiszereket, a tej- és fagyasztott termékeket. (agroforum.hu, Gadóc György)
Kapcsolódó cikkeink
Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >Új piacokat keres az EU az élelmiszeripar számára
Az amerikai piac kiesése komoly kihívást jelent az Európai Unió…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >Tízből hét fiatal dolgozna külföldön
A külföldi munkatapasztalattal nem rendelkező magyarok fele nyitott arra, hogy…
Tovább olvasom >Már a fiatalabb vásárlóknak is fontos az időablakos kiszállítás – a 30 felettiek esetén ez szinte alapelvárás
Az életkor előrehaladtával egyre fontosabbá válik a hazai online vásárlók…
Tovább olvasom >