Target: egyre több élelmiszert vesznek interneten
Jó negyedévet zárt a Target, az Egyesült Államok egyik jelentős, élelmiszereket is árusító, kiskereskedelmi lánca. A vállalat 59 centes egy részvényre jutó eredményt ért el a negyedév során, ami 19 centtel veri az elemzői konszenzus várakozását – írja az agroforum.hu.
Árbevétel soron is a prognózis felett teljesített a cég. Meglévő üzletekben történő értékesítések 10,8 százalékkal nőttek, felülteljesítve a várakozásokat ezen a soron is. Bizakodásra ad okot, hogy a növekedés legjelentősebb részéért a vállalat e-kereskedelmi ága felelt – hívta fel a figyelmet az Equilor Befektetési Zrt. A gyorsjelentést követően az emelkedés után végül 2,9 százalékos mínuszban zárt a Target részvények árfolyama. idén 8,4 százalékos mínuszban van a papír.
A cég a növekedés okaként a koronavírus miatti felvásárlásokat jelölte meg a gyorsjelentésben.
„Jelentős beruházásaink voltak, amelyek a dolgozóink és a vásárlóink biztonságát szolgálták” – hívta fel a figyelmet Brian Cornell, a Target Corporation vezérigazgatója.
A Targetnek több mint 1800 üzlete van az Egyesült Államokban, ezek közül 1535 a saját tulajdonukban. A cég az áruházak mellett digitális csatornákon is értékesíti az általa forgalmazott termékeket. A kínálatban kiemelten fontosak az élelmiszerek, beleértve a romlandó termékeket, száraz élelmiszereket, a tej- és fagyasztott termékeket. (agroforum.hu, Gadóc György)
Kapcsolódó cikkeink
Az amerikai kiskereskedelmi forgalom a vártnál jelentősebben bővült júliusban
Az Egyesült Államokban az elemzők által vártnál jelentősebben bővült a…
Tovább olvasom >USA: tavaly minden háztartás vásárolt saját márkás élelmiszert
A Numerator frissített Private Label Trends Tracker felmérése szerint az…
Tovább olvasom >Júliusban lassult az infláció az Egyesült Államokban
Júliusban a várakozásoknak megfelelően lassult az infláció és a maginfláció…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >