Target: egyre több élelmiszert vesznek interneten
Jó negyedévet zárt a Target, az Egyesült Államok egyik jelentős, élelmiszereket is árusító, kiskereskedelmi lánca. A vállalat 59 centes egy részvényre jutó eredményt ért el a negyedév során, ami 19 centtel veri az elemzői konszenzus várakozását – írja az agroforum.hu.
Árbevétel soron is a prognózis felett teljesített a cég. Meglévő üzletekben történő értékesítések 10,8 százalékkal nőttek, felülteljesítve a várakozásokat ezen a soron is. Bizakodásra ad okot, hogy a növekedés legjelentősebb részéért a vállalat e-kereskedelmi ága felelt – hívta fel a figyelmet az Equilor Befektetési Zrt. A gyorsjelentést követően az emelkedés után végül 2,9 százalékos mínuszban zárt a Target részvények árfolyama. idén 8,4 százalékos mínuszban van a papír.
A cég a növekedés okaként a koronavírus miatti felvásárlásokat jelölte meg a gyorsjelentésben.
„Jelentős beruházásaink voltak, amelyek a dolgozóink és a vásárlóink biztonságát szolgálták” – hívta fel a figyelmet Brian Cornell, a Target Corporation vezérigazgatója.
A Targetnek több mint 1800 üzlete van az Egyesült Államokban, ezek közül 1535 a saját tulajdonukban. A cég az áruházak mellett digitális csatornákon is értékesíti az általa forgalmazott termékeket. A kínálatban kiemelten fontosak az élelmiszerek, beleértve a romlandó termékeket, száraz élelmiszereket, a tej- és fagyasztott termékeket. (agroforum.hu, Gadóc György)
Kapcsolódó cikkeink
Ajándékötletek az AI-tól
Karácsony előtt debütált az Egyesült Államokban a Target generatív AI-alapú…
Tovább olvasom >Hogyan alakul a világgazdaság idén?
Az Egyesült Államok növekedése stabil, Európa és Kína újabb kihívásokkal…
Tovább olvasom >A kereskedelemben is érződik a madárinfluenza hatása
Az Egyesült Államok egyre súlyosabb tojáshiánnyal küzd, mivel a madárinfluenza…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >