Tapasztalt vezető a NESPRESSO élén

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 10. 31. 08:00

Augusztus közepétől Flesch Gábor felel a NESPRESSO magyarországi egységéért. A hazai kávépiacon is jártas szakember komoly üzletfejlesztési tapasztalatokkal érkezett a Nestlé prémium kávéval foglalkozó üzletágának hazai vezető pozíciójába. A kávémárkák magyarországi bevezetésében, a HoReCa- és kiskereskedelmi piacon disztribúciós hálózatok kiépítésében, valamint az értékesítésben jártas új vezető feladata a NESPRESSO márka építése és a piac bővítése lesz Magyarországon.
– A NESPRESSO magyarországi üzletfejlesztése azért érdekes kihívás számomra, mert egy világszerte egyedülálló kávékoncepciót képviselő márka megismertetésén és elterjesztésén dolgozhatom. Célom, hogy a márka a magyar fogyasztók számára is eggyé váljon a tökéletes kávézás fogalmával – mondta az új üzletfejlesztési menedzser.
A NESPRESSO a Nestlé vállalatcsoport legdinamikusabban fejlődő önálló stratégiai üzletága. A svájci központú cég úttörő szerepet játszott az adagolt kávék piacán.
– A NESPRESSO sikere az alumíniumkapszulába zárt, prémium minőségű Grands Crus kávékeverékek, a stílusos és ötletes kávégépek, valamint a személyre szabott Club-szolgáltatás hármas egységének köszönhető – foglalta össze Flesch Gábor.
Flesch Gábor Prágában született, általános iskolába részben Japánban járt, majd Németországban érettségizett. Közgazdász végzettségű, folyékonyan beszél angolul és németül.
– Flesch Gábor személyében megtaláltuk azt a vezetőt, aki a kávépiaci ismereteivel és az üzletfejlesztésben szerzett tapasztalataival hozzájárul a NESPRESSO magyarországi erősítéséhez, és ezáltal a márka sikeréhez – mondta Thomas Reuter, a NESPRESSO regionális igazgatója.

Kapcsolódó cikkeink