Tapas Juan

Szerző: trademagazin Dátum: 2008. 02. 29. 08:00

Manapság ésszerű és sikerrel kecsegtető vállalkozásnak tűnik, ha valaki tapasbár nyitására szánja el magát. A spanyol eredetű, mediterrán konyha egyre komolyabb teret hódít a hazai vendéglátásban is. Csakhogy a Tapas Juan kitalálóinak nem elsősorban ez forgott a fejében. Nem titok: a menedzsment évek óta foglalkozik tengeri termékek, konyhai alapanyagok forgalmazásával. A norvég lazacok, sushialapanyagok mellett komoly hangsúllyal van jelen a kereskedelemben a spanyol delikát termékek: sonkák, kolbászok és ibériai borok forgalmazása.
Nos a Tapas Juan – amellett, hogy egy hangulatos spanyol tengerparti „bodega” atmoszférájával várja a vendégeket – nem más, mint a kereskedelmi tevékenység „élő” bemutatóterme. Olyan hely, ahol a vendég némi ízelítőt kaphat abból, amit egy kreatív szakács „alkothat” a rendelkezésre álló alapanyagokból. Az étlapon a tapasok mellett egyszerre csak néhány komolyabb fogás – ízelítő – található, de kedvcsinálónak ennyi éppen elég is…

Séf: Konfár Norbert
Budapest IX., Ráday u. 34.


Kapcsolódó cikkeink