Tanmese, játék és hatalmas öröm
Idén második alkalommal indult útjára az „Apró segítség, hatalmas öröm” nevű országos jótékonysági program, melynek keretében tavaly 8,5 millió forint értékű adomány került kiosztásra a Magyar Vöröskereszt országos hálózatán keresztül. A Procter&Gamble és a SPAR Magyarország programjának célja idén is a mélyszegénységben élő gyerekek mindennapjainak megkönnyítése, otthonuk komfortjának megteremtése valamint egészségük védelme. Ezt az üzenetet közvetítve látogattak el a vállalat képviselői és a program nagykövete, Ördög Nóra a Vöröskereszt egyik bázisóvodájába, a szigetszentmiklósi Napsugár Óvodába.
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH-2015) adatai szerint ma Magyarországon minden 7. ember él szegénységben (1. 464.740 fő). A 7 év alatti gyermekek 42.2% százaléka, 130 ezer fő naponta küzd a szegénység nehézségeivel, közülük nagyjából 50 ezer rendszeresen éhezik. Róluk szól most kiemelten ez a néhány hét, amikor mindenki segíthet.
Ördög Nóra kihangsúlyozta, hogy kétgyermekes anyaként pontosan tudja, mennyire fontos a mindennapi élet zökkenőmentessége szempontjából a gyermekek nyugodt, rendezett és tiszta otthonának biztosítása:
„Nemcsak azért látogattunk el egy óvodába, mert a program középpontjában a gyerekek állnak, hanem azért is, hogy megtudjuk, nekik mit jelent az otthon kényelme. Meséltem nekik a házimunka, a rend, a tisztaság és a higiénia fontosságáról, ők pedig lerajzolták miben segítene otthon: porszívót, seprűt rajzoltak, látszott, hogy már ilyen kicsi korban tudatában vannak a tisztaság és a higiénia fontosságának. Hoztunk nekik ajándékokat, Oral-B fogkefét és fogkrémet, színezőket, matricákat, amellyel még több mosolyt sikerült az arcukra csalnunk. Minden perc élmény volt velük!”
A gyerekeknek szánt ajándékokon kívül a Procter&Gamble egy nagyobb adománycsomaggal is támogatta az óvodát, azonban most bárki hozzájárulhat az adománygyűjtéshez, hiszen november 29-ig minden SPAR és INTERSPAR üzletben vásárolt P&G hajápolási, babaápolási, női higiénés és férfi szépségápolási termék, valamint mosó- és tisztítószer megvásárlása hozzájárul az adomány mértékének növekedéséhez. Így bárki, aki a kiemelt időszakban többek között Always betétet, Pampers pelenkát, Head & Shoulders és Pantene hajápolási termékeket, Ariel, Bonux, Lenor, Jar mosó-és tisztítószereket, valamint Old Spice és Gillette férfi szépségápolási terméket vásárol, támogatja a program újbóli sikerét. A felsorolt márkás termékek bolti árának 1%-a az adomány teljes összegéhez adódik, amely a Magyar Vöröskereszt országos hálózatán keresztül jut el a rászoruló gyerekekhez és családjaikhoz.
Nincs szó tehát extra erőfeszítésről. A kampány időszaka alatt csupán arra kell a szokásosnál nagyobb gondot fordítani, hogy milyen, amúgy is napi, heti rendszerességgel használt terméket választunk és veszünk le a SPAR és INTERSPAR áruházak polcairól. Az apró segítség most is hatalmas örömöt szerezhet. A program részletei, a teljes márka- és boltlista a www.voroskereszt.hu oldalon találhatók.
A látogatásról videó is készült: http://www.youtube.com/watch?
Kapcsolódó cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Régiók Kincsei – hazai finomságok a SPAR polcain
Hazai kistermelők piacra jutását segíti a SPAR Magyarország a Régiók…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését a hollandiai SPAR az EG Grouppal
Meghosszabbítja együttműködését a SPAR Netherlands az EG Grouppal (Euro Garages)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >