Támogatással fejleszt a Sole-Mizo
A Sole-Mizo Zrt. 783,26 millió forint vissza nem térítendő támogatást nyert el, amelynek segítségével 2 milliárd forint értékű kutatás-fejlesztési projektet valósít meg – közölte a cég az MTI-vel.
A társaság új, egészségvédő, betegségmegelőző tulajdonságokkal rendelkező termékcsaládot fejleszt. A magas minőséget és élelmiszerbiztonságot garantáló terméket exportra is szánják, és az exportárbevétel növekedését várják tőle.
Az új készítmények között lesz például növelt szavatossági idejű, speciális sajt, savófehérje-koncentrátum por, csökkentett fehérjetartalmú savópor, vajkrém és többféle fermentált termék.
A projekt három helyszínen, a Sole-Mizo Zrt. szegedi, bácsbokodi és csornai üzemében valósul meg. A beruházás keretében a kutatás-fejlesztés folyamatát segítő gépeket, berendezéseket szereznek be. A fejlesztés a tervek szerint november végéig elkészül. A projektnek köszönhetően a vállalat tíz K+F munkahelyet hoz létre – ismertették.
A közleményben jelezték: a projekt során szem előtt tartják a környezetterhelés csökkentését is, amely végső soron a szén-dioxid-kibocsátás csökkentését célozza.
A Bonafarm Csoport tagjaként működő Sole-Mizo Zrt. árbevétele 2016-ban 53 milliárd forint volt, 2017-ben az előzetes adat szerint elérte a 66 milliárd forintot.
A cég az MTI érdeklődésére közölte, hogy 2018-ban az árbevételi cél 73 milliárd forint. Az árbevétel dinamikus emelkedése az innovatív termékfejlesztéseknek és beruházásoknak köszönhető, amellyel a hazai és az exportpiacokon is sikerült növekedést elérni – emelték ki. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
Szeptember elején véget ért a Magyarország Kormánya által a vidéki…
Tovább olvasom >Több mint 100 millió forint értékű adománnyal támogatja a Lidl a Heim Pál Gyermekkórházat
Hazánk piacvezető kiskereskedelmi áruházlánca meghosszabbította öt éve tartó támogatói együttműködését…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >