Támogatással fejleszt a Sole-Mizo
A Sole-Mizo Zrt. 783,26 millió forint vissza nem térítendő támogatást nyert el, amelynek segítségével 2 milliárd forint értékű kutatás-fejlesztési projektet valósít meg – közölte a cég az MTI-vel.
A társaság új, egészségvédő, betegségmegelőző tulajdonságokkal rendelkező termékcsaládot fejleszt. A magas minőséget és élelmiszerbiztonságot garantáló terméket exportra is szánják, és az exportárbevétel növekedését várják tőle.
Az új készítmények között lesz például növelt szavatossági idejű, speciális sajt, savófehérje-koncentrátum por, csökkentett fehérjetartalmú savópor, vajkrém és többféle fermentált termék.
A projekt három helyszínen, a Sole-Mizo Zrt. szegedi, bácsbokodi és csornai üzemében valósul meg. A beruházás keretében a kutatás-fejlesztés folyamatát segítő gépeket, berendezéseket szereznek be. A fejlesztés a tervek szerint november végéig elkészül. A projektnek köszönhetően a vállalat tíz K+F munkahelyet hoz létre – ismertették.
A közleményben jelezték: a projekt során szem előtt tartják a környezetterhelés csökkentését is, amely végső soron a szén-dioxid-kibocsátás csökkentését célozza.
A Bonafarm Csoport tagjaként működő Sole-Mizo Zrt. árbevétele 2016-ban 53 milliárd forint volt, 2017-ben az előzetes adat szerint elérte a 66 milliárd forintot.
A cég az MTI érdeklődésére közölte, hogy 2018-ban az árbevételi cél 73 milliárd forint. Az árbevétel dinamikus emelkedése az innovatív termékfejlesztéseknek és beruházásoknak köszönhető, amellyel a hazai és az exportpiacokon is sikerült növekedést elérni – emelték ki. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >KMÉ-védjegy: minőség és egyediség a hazai élelmiszeriparban
A magyar élelmiszeriparban mintegy 50 különböző tanúsító védjegy található, amelyek többsége…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >