Támogatással fejleszt a Sole-Mizo
A Sole-Mizo Zrt. 783,26 millió forint vissza nem térítendő támogatást nyert el, amelynek segítségével 2 milliárd forint értékű kutatás-fejlesztési projektet valósít meg – közölte a cég az MTI-vel.
A társaság új, egészségvédő, betegségmegelőző tulajdonságokkal rendelkező termékcsaládot fejleszt. A magas minőséget és élelmiszerbiztonságot garantáló terméket exportra is szánják, és az exportárbevétel növekedését várják tőle.
Az új készítmények között lesz például növelt szavatossági idejű, speciális sajt, savófehérje-koncentrátum por, csökkentett fehérjetartalmú savópor, vajkrém és többféle fermentált termék.
A projekt három helyszínen, a Sole-Mizo Zrt. szegedi, bácsbokodi és csornai üzemében valósul meg. A beruházás keretében a kutatás-fejlesztés folyamatát segítő gépeket, berendezéseket szereznek be. A fejlesztés a tervek szerint november végéig elkészül. A projektnek köszönhetően a vállalat tíz K+F munkahelyet hoz létre – ismertették.
A közleményben jelezték: a projekt során szem előtt tartják a környezetterhelés csökkentését is, amely végső soron a szén-dioxid-kibocsátás csökkentését célozza.
A Bonafarm Csoport tagjaként működő Sole-Mizo Zrt. árbevétele 2016-ban 53 milliárd forint volt, 2017-ben az előzetes adat szerint elérte a 66 milliárd forintot.
A cég az MTI érdeklődésére közölte, hogy 2018-ban az árbevételi cél 73 milliárd forint. Az árbevétel dinamikus emelkedése az innovatív termékfejlesztéseknek és beruházásoknak köszönhető, amellyel a hazai és az exportpiacokon is sikerült növekedést elérni – emelték ki. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Újabb pályázatok jelentek meg a fenntarthatóság terén
Az európai és a hazai mezőgazdasági gyakorlatokat egyre szorosabban határozzák…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Kedvencek újraalkotva – laktóz nélkül
Az elmúlt években robbanásszerű növekedésnek indult a laktózmentes termékek piaca,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >