Tálcán kínált üzenetek
Az ARTMATCH nemzetközi tapasztalatai és a piaci fejlesztési irányok alapján úgy találja, hogy az üzletekbe kerülő POS eszközökből inkább a kisebb méretű, kisebb értékű, de egyúttal figyelemfelkeltőbb eszközöket keresik. Ilyen lehet például egy klasszikus pénzvisszaadó tálca, amely számos ötlettel tehető látványossá. A hagyományos formákon túl a funkciót megőrizve előtérbe kerültek a mock-up tartós verziók, melyek dobozos termékeket mutatnak be. A promóciós nyeremények prezentálására készülő, de akár egyszerűen szórólapokat is megjelenítő variánsok is egyre népszerűbbek.
– Már a magyar piacon ismertnek mondhatóak a legújabb típusú villogó, filmlejátszó vagy éppen kiegészítő funkcióval az időt mutató változatok is. Szintén innováció az aláírópaddal kombinált verzió – sorolja a lehetőségeket Kolonics Attila.
Ezzel az eszközzel kapcsolatban el kell hessegetni a „már vásárlási döntéshozatal utáni kihelyezés” tévhiteket, hiszen feltűnő és látványos megjelenítést biztosítanak az impulz zónában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >Vállalkozásra szabott csarnokok segítik a KKV-k fejlődését és növekedését
A RaktárAD belga-magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező logisztikai fejlesztő új fejezetet…
Tovább olvasom >