Tálcán kínált üzenetek
Az ARTMATCH nemzetközi tapasztalatai és a piaci fejlesztési irányok alapján úgy találja, hogy az üzletekbe kerülő POS eszközökből inkább a kisebb méretű, kisebb értékű, de egyúttal figyelemfelkeltőbb eszközöket keresik. Ilyen lehet például egy klasszikus pénzvisszaadó tálca, amely számos ötlettel tehető látványossá. A hagyományos formákon túl a funkciót megőrizve előtérbe kerültek a mock-up tartós verziók, melyek dobozos termékeket mutatnak be. A promóciós nyeremények prezentálására készülő, de akár egyszerűen szórólapokat is megjelenítő variánsok is egyre népszerűbbek.
– Már a magyar piacon ismertnek mondhatóak a legújabb típusú villogó, filmlejátszó vagy éppen kiegészítő funkcióval az időt mutató változatok is. Szintén innováció az aláírópaddal kombinált verzió – sorolja a lehetőségeket Kolonics Attila.
Ezzel az eszközzel kapcsolatban el kell hessegetni a „már vásárlási döntéshozatal utáni kihelyezés” tévhiteket, hiszen feltűnő és látványos megjelenítést biztosítanak az impulz zónában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >