Tálcán kínált üzenetek
Az ARTMATCH nemzetközi tapasztalatai és a piaci fejlesztési irányok alapján úgy találja, hogy az üzletekbe kerülő POS eszközökből inkább a kisebb méretű, kisebb értékű, de egyúttal figyelemfelkeltőbb eszközöket keresik. Ilyen lehet például egy klasszikus pénzvisszaadó tálca, amely számos ötlettel tehető látványossá. A hagyományos formákon túl a funkciót megőrizve előtérbe kerültek a mock-up tartós verziók, melyek dobozos termékeket mutatnak be. A promóciós nyeremények prezentálására készülő, de akár egyszerűen szórólapokat is megjelenítő variánsok is egyre népszerűbbek.
– Már a magyar piacon ismertnek mondhatóak a legújabb típusú villogó, filmlejátszó vagy éppen kiegészítő funkcióval az időt mutató változatok is. Szintén innováció az aláírópaddal kombinált verzió – sorolja a lehetőségeket Kolonics Attila.
Ezzel az eszközzel kapcsolatban el kell hessegetni a „már vásárlási döntéshozatal utáni kihelyezés” tévhiteket, hiszen feltűnő és látványos megjelenítést biztosítanak az impulz zónában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >