Magazin: Találkozó a Bonafarmnál
Az október 10-i POPAI találkozón a házigazda Király Krisztián, a Pick Szeged Zrt. business development managere volt, aki a Bonafarm Csoport történetét és tagvállalatait is bemutatta. A POPAI Magyarország Egyesület 2019. éves mottója: „Digitalizáció vagy amit akartok” szellemében a találkozón a vendéglátó nagy magyar márkáinak online megjelenését ismerhették meg az egybegyűltek.
Zsapka Anna, a Pick Szeged Zrt. brand manager & digital marketing managere „PICK és HERZ – nagy múltú márkák a digitális világban” címmel ismertette a célcsoport- és márkaüzenet-függő tartalmak és csatornák jelentőségét.
Ujfaludi Flóra, a Pick Szeged Zrt. Junior brand managere egy, kategóriájában egyedülálló megjelenést mutatott be „PICK Friss hús bevezető kampány online támogatása” címmel.
Nagy Nóra, a Sole-Mizo Zrt. marketingkommunikációs specialistája pedig a tejital-innovációkhoz kötődő „MIZO Milk Shake TRND kampány” és az influencer világ rejtelmeibe nyújtott különleges betekintést.
Bevezetőként Csiby Ágnes, az Egyesület elnöke az orosz POPAI Awards kiállításon és moszkvai boltlátogatásain szerzett tapasztalatairól számolt be. Kolonics Attila az Artmatch ügyvezetője olyan új eszközöket mutatott be, amelyekkel a vásárláshelyi eszközök látványossá tehetők, vizibilitásuk és hatékonyságuk növelhető. Péczely-Tóth Ágnes, a digitálisreklám.hu marketingvezetője pedig a kültéri és beltéri képernyők, tartalmak, szolgáltatások lehetőségeit ismertette videókkal színesített előadásában.
A prezentációkat élénk és interaktív figyelem övezte, közben és utána záporoztak a kérdések az előadók felé. //
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >Kiváló minőségű tejtermékek minden napra
A Sole-Mizo Zrt. neve egyet jelent a minőséggel és tradícióval.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Néhány hónapja van talpra állni az ország legnagyobb, leégett gesztenyeüzemének
Szó szerint a hamvaiból kell újjáélednie szeptember közepére az ország…
Tovább olvasom >