Magazin: Találkozó a Bonafarmnál
Az október 10-i POPAI találkozón a házigazda Király Krisztián, a Pick Szeged Zrt. business development managere volt, aki a Bonafarm Csoport történetét és tagvállalatait is bemutatta. A POPAI Magyarország Egyesület 2019. éves mottója: „Digitalizáció vagy amit akartok” szellemében a találkozón a vendéglátó nagy magyar márkáinak online megjelenését ismerhették meg az egybegyűltek.
Zsapka Anna, a Pick Szeged Zrt. brand manager & digital marketing managere „PICK és HERZ – nagy múltú márkák a digitális világban” címmel ismertette a célcsoport- és márkaüzenet-függő tartalmak és csatornák jelentőségét.
Ujfaludi Flóra, a Pick Szeged Zrt. Junior brand managere egy, kategóriájában egyedülálló megjelenést mutatott be „PICK Friss hús bevezető kampány online támogatása” címmel.
Nagy Nóra, a Sole-Mizo Zrt. marketingkommunikációs specialistája pedig a tejital-innovációkhoz kötődő „MIZO Milk Shake TRND kampány” és az influencer világ rejtelmeibe nyújtott különleges betekintést.
Bevezetőként Csiby Ágnes, az Egyesület elnöke az orosz POPAI Awards kiállításon és moszkvai boltlátogatásain szerzett tapasztalatairól számolt be. Kolonics Attila az Artmatch ügyvezetője olyan új eszközöket mutatott be, amelyekkel a vásárláshelyi eszközök látványossá tehetők, vizibilitásuk és hatékonyságuk növelhető. Péczely-Tóth Ágnes, a digitálisreklám.hu marketingvezetője pedig a kültéri és beltéri képernyők, tartalmak, szolgáltatások lehetőségeit ismertette videókkal színesített előadásában.
A prezentációkat élénk és interaktív figyelem övezte, közben és utána záporoztak a kérdések az előadók felé. //
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át az Év promóciója díjakat
Április 18-án került megrendezésre a már hagyományosnak számító „Év promóciója…
Tovább olvasom >Agrárgazdasági kamara: újszerű megoldásokat keresnek az agrárium kihívásaira
Fiatal fejlesztők, startupok, valamint kutatók megoldási javaslatait keresik a mezőgazdaság…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >