Magazin: Találkozó a Bonafarmnál
Az október 10-i POPAI találkozón a házigazda Király Krisztián, a Pick Szeged Zrt. business development managere volt, aki a Bonafarm Csoport történetét és tagvállalatait is bemutatta. A POPAI Magyarország Egyesület 2019. éves mottója: „Digitalizáció vagy amit akartok” szellemében a találkozón a vendéglátó nagy magyar márkáinak online megjelenését ismerhették meg az egybegyűltek.
Zsapka Anna, a Pick Szeged Zrt. brand manager & digital marketing managere „PICK és HERZ – nagy múltú márkák a digitális világban” címmel ismertette a célcsoport- és márkaüzenet-függő tartalmak és csatornák jelentőségét.
Ujfaludi Flóra, a Pick Szeged Zrt. Junior brand managere egy, kategóriájában egyedülálló megjelenést mutatott be „PICK Friss hús bevezető kampány online támogatása” címmel.
Nagy Nóra, a Sole-Mizo Zrt. marketingkommunikációs specialistája pedig a tejital-innovációkhoz kötődő „MIZO Milk Shake TRND kampány” és az influencer világ rejtelmeibe nyújtott különleges betekintést.
Bevezetőként Csiby Ágnes, az Egyesület elnöke az orosz POPAI Awards kiállításon és moszkvai boltlátogatásain szerzett tapasztalatairól számolt be. Kolonics Attila az Artmatch ügyvezetője olyan új eszközöket mutatott be, amelyekkel a vásárláshelyi eszközök látványossá tehetők, vizibilitásuk és hatékonyságuk növelhető. Péczely-Tóth Ágnes, a digitálisreklám.hu marketingvezetője pedig a kültéri és beltéri képernyők, tartalmak, szolgáltatások lehetőségeit ismertette videókkal színesített előadásában.
A prezentációkat élénk és interaktív figyelem övezte, közben és utána záporoztak a kérdések az előadók felé. //
Kapcsolódó cikkeink
Diákverseny a mozgás és a botanika jegyében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Bonafarm Csoport megállapodást írt alá a Royal FrieslandCampina-val annak romániai cégének megvásárlásáró
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Romániában terjeszkedik a Bonafarm Csoport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti GDP 0,1 százalékkal nőtt a második negyedévben az előző negyedévhez képest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >