Tagozatalapító ügynökségek

Szerző: trademagazin Dátum: 2008. 05. 21. 08:00

Trough the Line (TTL) néven új tagozat alakult a Magyar Reklámszövetségen belül, amely az ügynökségeknek és az ügyfeleknek akar támogatást és eligazodást nyújtani a különböző kommunikációs csatornák integrált használatában.A szekciót hárman alapították: Vekkel László (HPS Group, ügyvezető), Urbán Zsolt (HD Group, ügyvezető) és Tóth Tamás (Special Event, ügyvezető). A tagozatban egyébként nemcsak ügynökségek, hanem megbízók is szerepelnek.
Az új szekció fő célja, hogy fokozza a megbízók és az ügynökségek közötti munka profizmusát, hatékonyságát. A TTL-tagozat külföldi trendek és kampányok elemzésére és értékelésére is vállalkozik, és workshopokat is szervez majd.

Kapcsolódó cikkeink