Tagozatalapító ügynökségek
Trough the Line (TTL) néven új tagozat alakult a Magyar Reklámszövetségen belül, amely az ügynökségeknek és az ügyfeleknek akar támogatást és eligazodást nyújtani a különböző kommunikációs csatornák integrált használatában.A szekciót hárman alapították: Vekkel László (HPS Group, ügyvezető), Urbán Zsolt (HD Group, ügyvezető) és Tóth Tamás (Special Event, ügyvezető). A tagozatban egyébként nemcsak ügynökségek, hanem megbízók is szerepelnek.
Az új szekció fő célja, hogy fokozza a megbízók és az ügynökségek közötti munka profizmusát, hatékonyságát. A TTL-tagozat külföldi trendek és kampányok elemzésére és értékelésére is vállalkozik, és workshopokat is szervez majd.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
ITM: A vizsgált üzletek harmada vétett árfeltüntetési hibát tavaly
A fogyasztóvédelem tavaly mintegy ötezer bolt árfeltüntetési, áralkalmazási gyakorlatát ellenőrizte,…
Tovább olvasom >Csaknem duplázódtak a gyümölcsárak
2020-ban és 2019-ben is nagyon rossz évük volt a hazai…
Tovább olvasom >A települések között közel tizenháromszoros volt a különbség a nettó keresetekben 2019-ben
A NAV adatai szerint 2019-ben bruttó 295 ezer forint volt…
Tovább olvasom >