Tagozatalapító ügynökségek
Trough the Line (TTL) néven új tagozat alakult a Magyar Reklámszövetségen belül, amely az ügynökségeknek és az ügyfeleknek akar támogatást és eligazodást nyújtani a különböző kommunikációs csatornák integrált használatában.A szekciót hárman alapították: Vekkel László (HPS Group, ügyvezető), Urbán Zsolt (HD Group, ügyvezető) és Tóth Tamás (Special Event, ügyvezető). A tagozatban egyébként nemcsak ügynökségek, hanem megbízók is szerepelnek.
Az új szekció fő célja, hogy fokozza a megbízók és az ügynökségek közötti munka profizmusát, hatékonyságát. A TTL-tagozat külföldi trendek és kampányok elemzésére és értékelésére is vállalkozik, és workshopokat is szervez majd.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >