TabLog: Innovatív Megoldások a Hazai Vállalatok Szolgálatában

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 07. 01. 09:11

A munkaidőnyilvántartástól kezdve a belső kommunikáción át egészen az építési területek beléptetési rendszeréig képes kielégíteni a hazai vállalatok igényeit a TabLog. Az IT és az ingatlanipar szinergiájából létrejött magyar startup innovatív megoldásainak köszönhetően ma már olyan vállalatokat tudhat portfóliójában, mint a Vodafone, az IBM, vagy a Siemens.

A 2020-ban alapított TabLog cég a GDPR megjelenése és a COVID-19 járvány által generált újfajta munkaidőkezelési és nyilvántartási rendszerek iránti igényekre válaszul jött létre. Az alapítás évében máris elnyerte az Okosirodai Megoldások Díjat. A két tulajdonos, Budaházy Szabolcs, az informatikai szektorból érkező AR szoftverfejlesztő és Radnóty Zoltán ingatlanbefektető, saját területeik tapasztalataira építve gyűjtötték össze azokat a kihívásokat, amelyekkel a hazai vállalkozások szembesültek. Ezen kihívások megoldására az évek során egy összefüggő, felhőalapú megoldást dolgoztak ki.

A TabLog lényege, hogy nem hagyományos értelemben vett divíziók (HR, üzemeltetés, belső kommunikáció) szerint különíti el a különböző iroda-menedzsment feladatokat, hanem egy összefüggő rendszerbe tömöríti őket. Az irodai dolgozók egy applikáción keresztül érhetik el a vállalati telefonkönyvet, kaphatnak belső kommunikációs push üzeneteket, és biztonsági feladatokat is elláthatnak. Vészhelyzet esetén a rendszer nemcsak értesíti az irodában tartózkodókat, de pontosan tudja, hogy melyik emeleten hány dolgozó tartózkodik, ez pedig emberéleteket is menthet.

Az NFC token alapú beléptetés lehetővé teszi a mágneskártyarendszerek elhagyását és teljesen digitalizálttá teszi a munkaidőnyilvántartást. Az irodai dolgozóknak elég a telefonjukat a TabLog beléptetőponthoz érinteniük, és a rendszer rögzíti a belépésüket, valamint kinyitja az iroda ajtaját. A rendszer teljes mértékben személyre szabható, lehetővé téve, hogy egy több vállalatnak otthont adó irodaházban egy adott emeleten dolgozó kolléga csak a munkahelyéhez tartozó szintekre kapjon hozzáférést. Emellett a home office rögzítésére és a túlórák kezelésére is alkalmas, mivel azonnal elérhetővé és exportálhatóvá teszi a jelenléti adatokat.

A vállalati külsős vendégek beléptetése a TabLog Visitor funkciócsomaggal történik, amely egyedi, egyszeri belépési lehetőséget biztosító QR kódot generál. A vendégül látott partner a Gmail vagy Outlook meghívóhoz csatolva kapja meg a kódot.

„A Visitor termékcsomagunkra vagyok a legbüszkébb, hiszen általa partnercégeink igazi 21. századi első benyomást nyújthatnak magukról”

– mondta Zsebők Dávid, a TabLog vezérigazgatója. A QR kódos rendszerrel a vendégek könnyedén bejutnak az épületbe, és a partner értesítést kap érkezésükről. A TabLog rendszer az épületgépészethez is integrálható, automatikus liftet hívva a vendégeknek, akik csak beszállnak, és a felvonó már viszi is őket a megfelelő emeletre.

Az Üvegkapu rendelet értelmében minden 700 millió forintot meghaladó közbeszerzéshez kapcsolódó építkezésen csak engedéllyel rendelkező személyek tartózkodhatnak, és a belépéseket, kilépéseket digitálisan kell naplózni. A TabLog a STRABAG felkérésére készítette el a TabLog Üvegkaput, mely DATRAK minősítéssel rendelkezik és biztosítja a teljes üvegkapu megfelelést.

Ez a rendszer kifejezetten az építőipar számára szükséges funkciókat tartalmazza, egy egyszerű admin felületről érhető el, és a TabLog teljeskörű támogatást nyújt a projekt egészére. Így az építőipari szakemberek kizárólag a szakmai kihívásokkal foglalkozhatnak.

Címkék: , ,

Kapcsolódó cikkeink