Újsütetű Lánchíd Klub-tagként mindjárt egy olyan színvonalú konferencián vehettem részt (Business Dinner Csányi Sándorral és Gráf Józseffel), amelyet már régóta hiányoltam, vártam. Az elmúlt évek sokszor siralmas szintű konferenciái után felüdülésként hatott, és jó időre visszaszorította az e téren kialakult szkepticizmusomat. Úgy gondolom, nagyszerűbb nyitányt magam részéről nem is várhattam klubtagságom tekintetében (nem gondolva persze, hogy csak miattam szervezték…).Amikor megkaptam a lehetőséget, tagjává válni a Lánchíd Klubnak, először is elgondolkodtam azon, miért pont rám gondoltak, illetve tagként mit fogok tudni hozzátenni a Lánchíd Klub identitásához, stratégiájához. Természetesen büszkeséggel töltött el, hogy ismerve a klub felvételi szabályát (egyhangú szavazás), egyáltalán felmerült a nevem. Amikor felidéztem magamban, kik is alkotják a tagságot, jöttek a nevek egymás után sorban, és rájöttem, hogy tulajdonképpen szinte mindenkit ismerek. Talán Reál-beszállítóként vagy konkurensként már csatáztunk is egymással néhányszor, védendő saját pozícióinkat.
Akkor most ez egy olyan klub, ahol ellenfelek jókat kvaterkáznak egy pohár bor mellett?
A válasz természetesen nem, ugyanis úgy gondolom, hogy mi olyanok vagyunk, mint a sportolók, akik verseny közben akár meghalni is képesek az eredményért és a másik legyőzéséért, egyébként meg pályán kívül akár jó barátságban is lehetnek egymással.
Itt jegyzem meg, hogy aki azt a hitvallás vallja, hogy nem az eredmény számít, hanem a részvétel a fontos, az örök vesztes. Ne kopogjon a Lánchíd Klub ajtaján, a magam részéről nem támogatom.
Jelöltként örültem annak is, hogy egy olyan hármas csapat tagja vagyok, amelyben a másik két kandidáló társam Benedek László (Brau Union) és Rácz József (Mórakert). Talán nem kell őket sem bemutatni.
Hajrá, Lánchíd Klub!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >