Szurkolj és nyerj a Mizoval!
A nyári sportesemények idejére a Mizo az MLSZ szponzoraként büszke támogatója lett a nemzeti tizenegynek, és igyekszik a szurkolóknak és fogyasztóinak még emlékezetesebbé tenni ezt az időszakot. A Mizo hisz abban, hogy ahogy a közös étkezések, a közös szurkolás is összehozza az embereket, ezért is döntött a magyar válogatott támogatása mellett.
A Mizo kiemelt figyelmet fordít a változatos, egészséges táplálkozás és a helyi közösségek támogatására.

Varga Aliz
senior brand manager
Sole-Mizo
„A Sole-Mizo Zrt. Magyarország legnagyobb tejipari vállalataként 1300 alkalmazottat foglalkoztat, és évente körülbelül 400 millió liter tejet dolgoz fel. A Kantar piackutató intézet szerint a Mizo a negyedik legválasztottabb márka hazánkban. Nagy márkaként fontosnak tartjuk a társadalmi felelősségvállalást. A Mizo nem csak az egészséges és aktív életmód mellett elkötelezett, de számos alapítványt támogat, CSR-tevékenységeket szervez és rendszeresen végez élelmiszermentő feladatokat is” – emelte ki Varga Aliz, a Mizo senior brand managere.
A Mizo termékei előállításához 100%-ban magyar tejet használ. A márka régre visszanyúló hagyományokkal rendelkezik az egészséges életmód népszerűsítésében tejtermékei révén, amelyek különböző ízléseket és preferenciákat szolgálnak ki. A vállalatnál hisznek a közös étkezések tápláló erejében, ami képes egy asztalhoz ültetni az embereket.
Ahogy a közös étkezések, a sportesemények is összehozzák az embereket, így a közös szurkolás éppúgy lehet értékes, mint egy minőségi közös étkezés. Éppen ezért a Mizo hosszú távú partnerséget alakított ki az OTP Bank–PICK SZEGED Kézilabdacsapattal, ezzel is erősítve a vállalat társadalmi felelősségvállalás iránti elkötelezettségét. Ez a vállalás és a megszólított szurkolói kör most kibővül, de nem csak a foci iránt rajongókkal, hiszen, ha a magyar válogatott szerepléséről van szó, azt egy szélesebb közönség is magáénak érzi.

Harcsa Beáta
stratégiai és
marketingvezető
Mizo
„Hiszünk benne, hogy a minőségi étkezések, az aktív életmód, a sport és a közös szurkolás összekapcsolja az embereket. Ennek mentén kezdtük meg korábbi sporttámogatói tevékenységünket a szegedi kézilabdacsapat felkarolásával, és most büszkén támogatjuk a magyar labdarúgó-válogatottat is a nyári sporteseményeken. Ahogy az étkezés, úgy hisszük, hogy a közös szurkolás is minőségi élménnyé válhat, amely erősíti közösségünket” – mondta Harcsa Beáta, a Bonafarm Zrt. tejágazati stratégiai és marketingigazgatója.
A nyári sportesemények izgalmas meccseire a Mizo könnyen elkészíthető és finom szurkolói recepteket ajánl, amelyeket kifejezetten erre az alkalomra álmodtak meg piros, fehér, zöld nemzeti színvilágban, ezáltal is erősítve az összetartozást. Április végétől a kiskereskedelmi láncok polcait elárasztják a magyar csapatot népszerűsítő Mizo termékek, például a válogatott csapat fotóival ellátott egyedi tejesdobozok, amelyeket akár össze is gyűjthetnek a szurkolók. A támogatáshoz kapcsolódó fogyasztói nyereményjátékban a résztvevők értékes, a magyar válogatotthoz, a focihoz és a Mizohoz kapcsolódó nyereményeket nyerhetnek, hiszen melyik rajongó ne örülne egy focis szurkolói zokninak, hivatalos válogatott meznek, vagy akár egy szuper meccsre szóló páros belépőnek?
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Ízekre szedve
Ma már nem elég a jegeskávé-portfóliókat erősség vagy kávétípus szerint…
Tovább olvasom >MIZO Coffee Selection – Caramel Cappuccino
Az idei jegeskávészezont egy igazán kényeztető újdonsággal indítjuk el: megérkezett…
Tovább olvasom >IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Felelősen a jövőért
A Smurfit Westrock elkötelezetten támogatja Párkány városát, és aktívan részt…
Tovább olvasom >Sweet Palermo® – a tökéletes paprika nyomában
A Sweet Palermo® paprikák története nem csupán egy sikeres fajtanemesítésé,…
Tovább olvasom >A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >