Szurkolj és nyerj a Mizoval!
A nyári sportesemények idejére a Mizo az MLSZ szponzoraként büszke támogatója lett a nemzeti tizenegynek, és igyekszik a szurkolóknak és fogyasztóinak még emlékezetesebbé tenni ezt az időszakot. A Mizo hisz abban, hogy ahogy a közös étkezések, a közös szurkolás is összehozza az embereket, ezért is döntött a magyar válogatott támogatása mellett.
A Mizo kiemelt figyelmet fordít a változatos, egészséges táplálkozás és a helyi közösségek támogatására.

Varga Aliz
senior brand manager
Sole-Mizo
„A Sole-Mizo Zrt. Magyarország legnagyobb tejipari vállalataként 1300 alkalmazottat foglalkoztat, és évente körülbelül 400 millió liter tejet dolgoz fel. A Kantar piackutató intézet szerint a Mizo a negyedik legválasztottabb márka hazánkban. Nagy márkaként fontosnak tartjuk a társadalmi felelősségvállalást. A Mizo nem csak az egészséges és aktív életmód mellett elkötelezett, de számos alapítványt támogat, CSR-tevékenységeket szervez és rendszeresen végez élelmiszermentő feladatokat is” – emelte ki Varga Aliz, a Mizo senior brand managere.
A Mizo termékei előállításához 100%-ban magyar tejet használ. A márka régre visszanyúló hagyományokkal rendelkezik az egészséges életmód népszerűsítésében tejtermékei révén, amelyek különböző ízléseket és preferenciákat szolgálnak ki. A vállalatnál hisznek a közös étkezések tápláló erejében, ami képes egy asztalhoz ültetni az embereket.
Ahogy a közös étkezések, a sportesemények is összehozzák az embereket, így a közös szurkolás éppúgy lehet értékes, mint egy minőségi közös étkezés. Éppen ezért a Mizo hosszú távú partnerséget alakított ki az OTP Bank–PICK SZEGED Kézilabdacsapattal, ezzel is erősítve a vállalat társadalmi felelősségvállalás iránti elkötelezettségét. Ez a vállalás és a megszólított szurkolói kör most kibővül, de nem csak a foci iránt rajongókkal, hiszen, ha a magyar válogatott szerepléséről van szó, azt egy szélesebb közönség is magáénak érzi.

Harcsa Beáta
stratégiai és
marketingvezető
Mizo
„Hiszünk benne, hogy a minőségi étkezések, az aktív életmód, a sport és a közös szurkolás összekapcsolja az embereket. Ennek mentén kezdtük meg korábbi sporttámogatói tevékenységünket a szegedi kézilabdacsapat felkarolásával, és most büszkén támogatjuk a magyar labdarúgó-válogatottat is a nyári sporteseményeken. Ahogy az étkezés, úgy hisszük, hogy a közös szurkolás is minőségi élménnyé válhat, amely erősíti közösségünket” – mondta Harcsa Beáta, a Bonafarm Zrt. tejágazati stratégiai és marketingigazgatója.
A nyári sportesemények izgalmas meccseire a Mizo könnyen elkészíthető és finom szurkolói recepteket ajánl, amelyeket kifejezetten erre az alkalomra álmodtak meg piros, fehér, zöld nemzeti színvilágban, ezáltal is erősítve az összetartozást. Április végétől a kiskereskedelmi láncok polcait elárasztják a magyar csapatot népszerűsítő Mizo termékek, például a válogatott csapat fotóival ellátott egyedi tejesdobozok, amelyeket akár össze is gyűjthetnek a szurkolók. A támogatáshoz kapcsolódó fogyasztói nyereményjátékban a résztvevők értékes, a magyar válogatotthoz, a focihoz és a Mizohoz kapcsolódó nyereményeket nyerhetnek, hiszen melyik rajongó ne örülne egy focis szurkolói zokninak, hivatalos válogatott meznek, vagy akár egy szuper meccsre szóló páros belépőnek?
(x)
Kapcsolódó cikkeink
MIZO Coffee Selection – Caramel Cappuccino
Az idei jegeskávészezont egy igazán kényeztető újdonsággal indítjuk el: megérkezett…
Tovább olvasom >Ízekre szedve
Ma már nem elég a jegeskávé-portfóliókat erősség vagy kávétípus szerint…
Tovább olvasom >IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vincze Géza: „az előttünk álló közös utat valódi élményként éljük meg”
Vincze Géza 2025 tavaszán vette át az Auchan Magyarország irányítását,…
Tovább olvasom >Érték, elérhetőség és felelősség egy helyen: ALDI – alacsony árak, magas minőség, több üzlet
Kihívásokkal teli környezetben is a vásárlóknak nyújtott minél több előnyre…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >