Szupersztár edzőzseni a BrandFestivalon
Shane Tusup korunk edző fenoménja. A ma csak Iron Lady brandként ismert Hosszú Katinka – a céltudatosság és kitartás élő mintaképe – is az ő fejéből pattant ki. A magyar közönség az október 26-27-én megrendezésre kerülő BrandFestivalon egy exkluzív motivációs előadás keretében, személyesen találkozhat a világ egyik legsikeresebb edzőjével. Az „üvöltő zseniként” aposztrofált úszótréner saját tapasztalataiból merítve beszél majd a márkaépítésről és arról is, hogy milyen tényezők szükségesek a sikerhez a medencében és azon kívül.
Október 26-27-én a világ legkeresettebb előadóival jön a BrandFestival. A kétnapos eseményen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják majd meg a stratégiaalkotás és a márkaépítés terén szerzett tapasztalataikat.
A kétnapos eseményen a nemzetközi márkaépítés világából ismert nagy nevek társaságában, előadást tart majd az Iron Lady márka megteremtője, Shane Tusup is.
Hosszú Katinka, háromszoros olimpiai, ötszörös világ- és tizenháromszoros Európa-bajnok kétségtelenül kis hazánk egyik legsikeresebb magyar sportembere. Shane Tusup, amerikai edző férje nélkül viszont aligha lenne most a világ legjobbja. Ám az amerikai sem lenne ennyire elismert edző.
A maga nemében egyedülálló sportpáros idejekorán felismerte, hogy egy sportoló akkor tud eredményesen építkezni, ha van tehetsége, médiaképessége és rendelkezésére áll a professzionális menedzsment háttér is. Hosszú Katinka az a karakter, akinél mindhárom komponens megtalálható, ez emeli ki őt a többiek közül. Az Iron Lady név mára nem csupán egy felirat a pólón, hanem tartalom áll mögötte. Ő a márkakiterjesztést legprofesszionálisabban kezelő magyar sportoló. Nem csupán reklámarcként van jelen egy-egy szponzor életében, hanem szupersztárokra jellemző módon, önálló termékkollekciót dob piacra. A legfontosabb márka attribútumok – ismertség és hitelesség – kéz a kézben járnak nála.
A rendezvény további kiemelt előadói:
Vidus Gabriella, RTL Klub vezérigazgatója
Kurtisz Krisztián, az UNIQA Biztosító vezérigazgatója
Szentkuti Gabriella, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója
Barna Tamás, Republic Group ügyvezető igazgatója
Brad Lewis, az atlantai Supergroup kreatív igazgatója
Henry Hitchcox, a londoni Jungle Creations alapítója és kreatív igazgatója
Bonnie Wan, a San Francisco-i Goodby Silverstein&Partners stratégiai igazgatója és további 100 hazai és külföldi előadó.
A BrandFestival részletes idei programterve elérhető az esemény weboldalán: http://brandfestival.hu/
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hordható és okosotthon eszközökkel kér még nagyobb teret a Cellect Hungary
A magyar mobiltechnológia piac egyik meghatározó disztribútora, a Cellect Hungary,…
Tovább olvasom >A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >