Szupersztár edzőzseni a BrandFestivalon
Shane Tusup korunk edző fenoménja. A ma csak Iron Lady brandként ismert Hosszú Katinka – a céltudatosság és kitartás élő mintaképe – is az ő fejéből pattant ki. A magyar közönség az október 26-27-én megrendezésre kerülő BrandFestivalon egy exkluzív motivációs előadás keretében, személyesen találkozhat a világ egyik legsikeresebb edzőjével. Az „üvöltő zseniként” aposztrofált úszótréner saját tapasztalataiból merítve beszél majd a márkaépítésről és arról is, hogy milyen tényezők szükségesek a sikerhez a medencében és azon kívül.
Október 26-27-én a világ legkeresettebb előadóival jön a BrandFestival. A kétnapos eseményen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják majd meg a stratégiaalkotás és a márkaépítés terén szerzett tapasztalataikat.
A kétnapos eseményen a nemzetközi márkaépítés világából ismert nagy nevek társaságában, előadást tart majd az Iron Lady márka megteremtője, Shane Tusup is.
Hosszú Katinka, háromszoros olimpiai, ötszörös világ- és tizenháromszoros Európa-bajnok kétségtelenül kis hazánk egyik legsikeresebb magyar sportembere. Shane Tusup, amerikai edző férje nélkül viszont aligha lenne most a világ legjobbja. Ám az amerikai sem lenne ennyire elismert edző.
A maga nemében egyedülálló sportpáros idejekorán felismerte, hogy egy sportoló akkor tud eredményesen építkezni, ha van tehetsége, médiaképessége és rendelkezésére áll a professzionális menedzsment háttér is. Hosszú Katinka az a karakter, akinél mindhárom komponens megtalálható, ez emeli ki őt a többiek közül. Az Iron Lady név mára nem csupán egy felirat a pólón, hanem tartalom áll mögötte. Ő a márkakiterjesztést legprofesszionálisabban kezelő magyar sportoló. Nem csupán reklámarcként van jelen egy-egy szponzor életében, hanem szupersztárokra jellemző módon, önálló termékkollekciót dob piacra. A legfontosabb márka attribútumok – ismertség és hitelesség – kéz a kézben járnak nála.
A rendezvény további kiemelt előadói:
Vidus Gabriella, RTL Klub vezérigazgatója
Kurtisz Krisztián, az UNIQA Biztosító vezérigazgatója
Szentkuti Gabriella, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója
Barna Tamás, Republic Group ügyvezető igazgatója
Brad Lewis, az atlantai Supergroup kreatív igazgatója
Henry Hitchcox, a londoni Jungle Creations alapítója és kreatív igazgatója
Bonnie Wan, a San Francisco-i Goodby Silverstein&Partners stratégiai igazgatója és további 100 hazai és külföldi előadó.
A BrandFestival részletes idei programterve elérhető az esemény weboldalán: http://brandfestival.hu/
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: A bruttó átlagkereset 605 400 forint volt 2024. februárban, 14,0 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban
2024. februárban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 605…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: 566 mikro-, kis- és közepes vállalkozás részesül kapacitásbővítő támogatásban
A mikro-, kis- és közepes vállalkozásokat célzó kapacitásbővítő támogatásra 566-an…
Tovább olvasom >ENSZ: világszerte tovább nőtt tavaly az élelmiszer-bizonytalanság
Tovább nőtt az élelmiszer-ellátás bizonytalansága 2023-ban – olvasható az ENSZ…
Tovább olvasom >