Szupersztár edzőzseni a BrandFestivalon

Szerző: Trademagazin Dátum: 2017. 10. 17. 10:40

Shane Tusup korunk edző fenoménja. A ma csak Iron Lady brandként ismert Hosszú Katinka – a céltudatosság és kitartás élő mintaképe – is az ő fejéből pattant ki. A magyar közönség az október 26-27-én megrendezésre kerülő BrandFestivalon egy exkluzív motivációs előadás keretében, személyesen találkozhat a világ egyik legsikeresebb edzőjével. Az „üvöltő zseniként” aposztrofált úszótréner saját tapasztalataiból merítve beszél majd a márkaépítésről és arról is, hogy milyen tényezők szükségesek a sikerhez a medencében és azon kívül.

Október 26-27-én a világ legkeresettebb előadóival jön a BrandFestival. A kétnapos eseményen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják majd meg a stratégiaalkotás és a márkaépítés terén szerzett tapasztalataikat.

A kétnapos eseményen a nemzetközi márkaépítés világából ismert nagy nevek társaságában, előadást tart majd az Iron Lady márka megteremtője, Shane Tusup is.

Hosszú Katinka, háromszoros olimpiai, ötszörös világ- és tizenháromszoros Európa-bajnok kétségtelenül kis hazánk egyik legsikeresebb magyar sportembere. Shane Tusup, amerikai edző férje nélkül viszont aligha lenne most a világ legjobbja. Ám az amerikai sem lenne ennyire elismert edző.

A maga nemében egyedülálló sportpáros idejekorán felismerte, hogy egy sportoló akkor tud eredményesen építkezni, ha van tehetsége, médiaképessége és rendelkezésére áll a professzionális menedzsment háttér is. Hosszú Katinka az a karakter, akinél mindhárom komponens megtalálható, ez emeli ki őt a többiek közül. Az Iron Lady név mára nem csupán egy felirat a pólón, hanem tartalom áll mögötte. Ő a márkakiterjesztést legprofesszionálisabban kezelő magyar sportoló. Nem csupán reklámarcként van jelen egy-egy szponzor életében, hanem szupersztárokra jellemző módon, önálló termékkollekciót dob piacra. A legfontosabb márka attribútumok – ismertség és hitelesség – kéz a kézben járnak nála.

A rendezvény további kiemelt előadói:

Vidus Gabriella, RTL Klub vezérigazgatója

Kurtisz Krisztián, az UNIQA Biztosító vezérigazgatója

Szentkuti Gabriella, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója

Barna Tamás, Republic Group ügyvezető igazgatója

Brad Lewis, az atlantai Supergroup kreatív igazgatója

Henry Hitchcox, a londoni Jungle Creations alapítója és kreatív igazgatója

Bonnie Wan, a San Francisco-i Goodby Silverstein&Partners stratégiai igazgatója és további 100 hazai és külföldi előadó.

A BrandFestival részletes idei programterve elérhető az esemény weboldalán: http://brandfestival.hu/

Kapcsolódó cikkeink