Szünetelteti a legnagyobb instore marketing felmérést a Nielsen
A vállalat közleménye szerint a PRISM kutatásban résztvevő cégek közös döntése alapján a jelen gazdasági környezet nem alkalmas a szindikátusi formában végzett felmérés folytatásához.
Mint arról korábban
beszámoltunk a Wal Mart egy hónapja döntött
úgy, hogy továbbiakban nem osztja meg instore
aktivitásaira vonatkozó adatait versenytársaival
és a gyártókkal. A kiskereskedelmi óriás
2006-ban elsőként csatlakozott a kezdeményezéshez,
távozása a projektből komoly anyagi problémát
jelentett és veszélyeztette az adatok minőségét
is.
A Nielsen úgy döntött,
a továbbiakban saját kutatási keretein belül
folytatja az instore aktivitások monitorozását,
amíg ismét el nem érkezik az idő a kutatás
eredeti formájának visszaállításához.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >