Szünetelteti a legnagyobb instore marketing felmérést a Nielsen
A vállalat közleménye szerint a PRISM kutatásban résztvevő cégek közös döntése alapján a jelen gazdasági környezet nem alkalmas a szindikátusi formában végzett felmérés folytatásához.
Mint arról korábban
beszámoltunk a Wal Mart egy hónapja döntött
úgy, hogy továbbiakban nem osztja meg instore
aktivitásaira vonatkozó adatait versenytársaival
és a gyártókkal. A kiskereskedelmi óriás
2006-ban elsőként csatlakozott a kezdeményezéshez,
távozása a projektből komoly anyagi problémát
jelentett és veszélyeztette az adatok minőségét
is.
A Nielsen úgy döntött,
a továbbiakban saját kutatási keretein belül
folytatja az instore aktivitások monitorozását,
amíg ismét el nem érkezik az idő a kutatás
eredeti formájának visszaállításához.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Bisnode-elemzés: 2020-ban javult a fizetési morál Magyarországon
Magyarországon javult a fizetési morál, 2020-ban több számlát rendeztek időben,…
Tovább olvasom >Elemzők: a várakozásoknak megfelelően maradt változatlan az alapkamat
Nem számított a piac a jegybanki alapkamat módosítására, a Magyar…
Tovább olvasom >Idegen növény lepheti el a homokpusztákat
Az ELKH Ökológiai Kutatóközpont Ökológiai és Botanikai Intézete és az…
Tovább olvasom >