Szünetelteti a legnagyobb instore marketing felmérést a Nielsen
A vállalat közleménye szerint a PRISM kutatásban résztvevő cégek közös döntése alapján a jelen gazdasági környezet nem alkalmas a szindikátusi formában végzett felmérés folytatásához.
Mint arról korábban
beszámoltunk a Wal Mart egy hónapja döntött
úgy, hogy továbbiakban nem osztja meg instore
aktivitásaira vonatkozó adatait versenytársaival
és a gyártókkal. A kiskereskedelmi óriás
2006-ban elsőként csatlakozott a kezdeményezéshez,
távozása a projektből komoly anyagi problémát
jelentett és veszélyeztette az adatok minőségét
is.
A Nielsen úgy döntött,
a továbbiakban saját kutatási keretein belül
folytatja az instore aktivitások monitorozását,
amíg ismét el nem érkezik az idő a kutatás
eredeti formájának visszaállításához.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassult a termelői áremelkedés havi és éves szinten az euróövezetben és az EU-ban
Havi és éves összevetésben is lassult a termelői árak emelkedése…
Tovább olvasom >Londoni elemzők: 40 százalék az idei európai recesszió esélye az orosz gázstop kockázata miatt
Londoni makrogazdasági elemzők hétfőn ismertetett becslése szerint az orosz földgázszállítások…
Tovább olvasom >Gartner: az idén visszaesik a PC-k és a mobiltelefonok eladása
Az idén 7,6 százalékkal csökken a személyi számítógépek (PC-k), táblagépek…
Tovább olvasom >