Szünetelteti a legnagyobb instore marketing felmérést a Nielsen
A vállalat közleménye szerint a PRISM kutatásban résztvevő cégek közös döntése alapján a jelen gazdasági környezet nem alkalmas a szindikátusi formában végzett felmérés folytatásához.
Mint arról korábban
beszámoltunk a Wal Mart egy hónapja döntött
úgy, hogy továbbiakban nem osztja meg instore
aktivitásaira vonatkozó adatait versenytársaival
és a gyártókkal. A kiskereskedelmi óriás
2006-ban elsőként csatlakozott a kezdeményezéshez,
távozása a projektből komoly anyagi problémát
jelentett és veszélyeztette az adatok minőségét
is.
A Nielsen úgy döntött,
a továbbiakban saját kutatási keretein belül
folytatja az instore aktivitások monitorozását,
amíg ismét el nem érkezik az idő a kutatás
eredeti formájának visszaállításához.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >Ausztriában lassult az infláció júniusban
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedése az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >