Szünetelteti a legnagyobb instore marketing felmérést a Nielsen
A vállalat közleménye szerint a PRISM kutatásban résztvevő cégek közös döntése alapján a jelen gazdasági környezet nem alkalmas a szindikátusi formában végzett felmérés folytatásához.
Mint arról korábban
beszámoltunk a Wal Mart egy hónapja döntött
úgy, hogy továbbiakban nem osztja meg instore
aktivitásaira vonatkozó adatait versenytársaival
és a gyártókkal. A kiskereskedelmi óriás
2006-ban elsőként csatlakozott a kezdeményezéshez,
távozása a projektből komoly anyagi problémát
jelentett és veszélyeztette az adatok minőségét
is.
A Nielsen úgy döntött,
a továbbiakban saját kutatási keretein belül
folytatja az instore aktivitások monitorozását,
amíg ismét el nem érkezik az idő a kutatás
eredeti formájának visszaállításához.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: 2025 első negyedévében a gazdaság teljesítménye stagnált a 2024. első negyedévihez képest
Magyarország bruttó hazai termékének volumene 2025 első negyedévében a nyers…
Tovább olvasom >Vegyszerkoktél a tányéron: riasztó adatok az európai élelmiszerek szennyezettségéről
Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hivatal (EFSA) friss jelentése szerint az európai…
Tovább olvasom >GKI-elemzés: Tovább csökkent a magyar ipari termelés
A magyar ipari termelés volumene két egymást követő évben csökkent…
Tovább olvasom >