Született reklámarc
A Született feleségek tévésorozat szexis Gabriellája, Eva Longoria reklámozza világszerte a Pepsi megújult Max üdítőjét.Barta Zsolt, a Pepsi magyarországi szóvivője szerint Eva tökéletes választás volt az új kampányhoz. Nemcsak azért mert az egész világon ismerik, hanem mert hitelesen képviseli a márka „Élj a maximumom!” filozófiáját.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >