Született reklámarc
A Született feleségek tévésorozat szexis Gabriellája, Eva Longoria reklámozza világszerte a Pepsi megújult Max üdítőjét.Barta Zsolt, a Pepsi magyarországi szóvivője szerint Eva tökéletes választás volt az új kampányhoz. Nemcsak azért mert az egész világon ismerik, hanem mert hitelesen képviseli a márka „Élj a maximumom!” filozófiáját.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A további növekedést támogatja az AutoWallis tavalyi nyeresége
Az AutoWallis éves rendes közgyűlésén a részvényesek elfogadták a társaság…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >Fenntartható növekedés: a globális hullámkarton piac 206 milliárd dollár fölé emelkedhet 2032-ig
Áttörés előtt áll a csomagolóipar: a hullámkarton globális piaca 2032-re…
Tovább olvasom >