Született reklámarc
A Született feleségek tévésorozat szexis Gabriellája, Eva Longoria reklámozza világszerte a Pepsi megújult Max üdítőjét.Barta Zsolt, a Pepsi magyarországi szóvivője szerint Eva tökéletes választás volt az új kampányhoz. Nemcsak azért mert az egész világon ismerik, hanem mert hitelesen képviseli a márka „Élj a maximumom!” filozófiáját.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >