Született reklámarc
A Született feleségek tévésorozat szexis Gabriellája, Eva Longoria reklámozza világszerte a Pepsi megújult Max üdítőjét.Barta Zsolt, a Pepsi magyarországi szóvivője szerint Eva tökéletes választás volt az új kampányhoz. Nemcsak azért mert az egész világon ismerik, hanem mert hitelesen képviseli a márka „Élj a maximumom!” filozófiáját.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >