Született feleségek erősítik a Lidl csapatát
A Született feleségek című TV-sorozat sztárjaival reklámozza új hajformázó készülékeit a Lidl. A német tulajdonú keménydiszkont-lánc a karácsony előtti vásárlási rohamra vetette be a hölgyek által rendkívül kedvelt sorozat főszereplőit.
Köztudott, hogy az év utolsó hetei a legfontosabbak a kiskereskedelem szempontjából, elektronikai cikkeket, szépségápolási termékeket is ilyenkor árusítanak a legnagyobb arányban.
Az áruházlánc magyarországi honlapján négy hajformázó terméket találtunk, amit a "Született feleségek ajánlata" néven hirdet a Lidl. Vélhetően nem csak a magyar kampányba igazolta le a sztárokat az áruházlánc, igaz, sem a német, sem a brit honlapon nem találtunk hasonló reklámot – írja a Penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >