Született feleségek erősítik a Lidl csapatát
A Született feleségek című TV-sorozat sztárjaival reklámozza új hajformázó készülékeit a Lidl. A német tulajdonú keménydiszkont-lánc a karácsony előtti vásárlási rohamra vetette be a hölgyek által rendkívül kedvelt sorozat főszereplőit.
Köztudott, hogy az év utolsó hetei a legfontosabbak a kiskereskedelem szempontjából, elektronikai cikkeket, szépségápolási termékeket is ilyenkor árusítanak a legnagyobb arányban.
Az áruházlánc magyarországi honlapján négy hajformázó terméket találtunk, amit a "Született feleségek ajánlata" néven hirdet a Lidl. Vélhetően nem csak a magyar kampányba igazolta le a sztárokat az áruházlánc, igaz, sem a német, sem a brit honlapon nem találtunk hasonló reklámot – írja a Penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >