Született feleségek erősítik a Lidl csapatát
A Született feleségek című TV-sorozat sztárjaival reklámozza új hajformázó készülékeit a Lidl. A német tulajdonú keménydiszkont-lánc a karácsony előtti vásárlási rohamra vetette be a hölgyek által rendkívül kedvelt sorozat főszereplőit.
Köztudott, hogy az év utolsó hetei a legfontosabbak a kiskereskedelem szempontjából, elektronikai cikkeket, szépségápolási termékeket is ilyenkor árusítanak a legnagyobb arányban.
Az áruházlánc magyarországi honlapján négy hajformázó terméket találtunk, amit a "Született feleségek ajánlata" néven hirdet a Lidl. Vélhetően nem csak a magyar kampányba igazolta le a sztárokat az áruházlánc, igaz, sem a német, sem a brit honlapon nem találtunk hasonló reklámot – írja a Penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >