Szponzori szerződést kötött a Peroni a Ferrarival

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 01. 30. 11:57

A Peroni Nastro Azzurro és a Scuderia Ferrari között hosszú távú globális partnerséget jelentettek be. Az Asahi Europe & International, a Peroni anyavállalata, középtávú célja, hogy 2030-ra portfóliójának ötödét alkoholmentes termékekből állítsa össze.

Az alkoholmentes szuperprémium olasz sörmárka, a Peroni Nastro Azzurro 0.0%, mostantól a Scuderia Ferrari hivatalos partnere lesz. Az együttműködés nem csak a Ferrari Formula–1 csapatát foglalja magában, hanem a 1993 óta működő Ferrari Challenge Trofeo Pirellit is, ami profi és amatőr versenyzőket egyaránt vonultat fel.

Az együttműködés részeként Charles Leclerc és Carlos Sainz, a Scuderia Ferrari pilótái egy Transmission: Impossible című rövidfilmet is forgattak. A filmben a két Formula–1 pilóta ellátogat a római Birra Peroni gyárba, és egyedi kihívásokkal találkozva limitált Tifosi Nastro Azzurro 0.0%-os söröket cserélnek a Peroni Nastro Azzurro 0.0%-os sörök címkéjével.

Az Asahi Europe & International ambiciózus tervei között szerepel, hogy 2030-ra portfóliójuk 20 százalékát alkoholmentes termékekből állítsák össze. A Peroni márka logója megjelenik a Scuderia Ferrari autóin és a pilóták versenyruházatán is, erősítve a két márka közötti szoros kapcsolatot.

Kapcsolódó cikkeink