Szponzori szerződést kötött a Peroni a Ferrarival
A Peroni Nastro Azzurro és a Scuderia Ferrari között hosszú távú globális partnerséget jelentettek be. Az Asahi Europe & International, a Peroni anyavállalata, középtávú célja, hogy 2030-ra portfóliójának ötödét alkoholmentes termékekből állítsa össze.
Az alkoholmentes szuperprémium olasz sörmárka, a Peroni Nastro Azzurro 0.0%, mostantól a Scuderia Ferrari hivatalos partnere lesz. Az együttműködés nem csak a Ferrari Formula–1 csapatát foglalja magában, hanem a 1993 óta működő Ferrari Challenge Trofeo Pirellit is, ami profi és amatőr versenyzőket egyaránt vonultat fel.
Az együttműködés részeként Charles Leclerc és Carlos Sainz, a Scuderia Ferrari pilótái egy Transmission: Impossible című rövidfilmet is forgattak. A filmben a két Formula–1 pilóta ellátogat a római Birra Peroni gyárba, és egyedi kihívásokkal találkozva limitált Tifosi Nastro Azzurro 0.0%-os söröket cserélnek a Peroni Nastro Azzurro 0.0%-os sörök címkéjével.
Az Asahi Europe & International ambiciózus tervei között szerepel, hogy 2030-ra portfóliójuk 20 százalékát alkoholmentes termékekből állítsák össze. A Peroni márka logója megjelenik a Scuderia Ferrari autóin és a pilóták versenyruházatán is, erősítve a két márka közötti szoros kapcsolatot.
Kapcsolódó cikkeink
FRISS 0,0% Gránátalma-meggy, természetes koffeinnel
Fedezd fel a felfrissülés élményének új dimenzióját az alkoholmentes, gránátalma-meggy ízű,…
Tovább olvasom >A kevesebb itt mindig több!
A fogyasztók egyre inkább keresik azokat a termékeket, amelyek nemcsak…
Tovább olvasom >Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >