Szponzori szerződést kötött a Peroni a Ferrarival
A Peroni Nastro Azzurro és a Scuderia Ferrari között hosszú távú globális partnerséget jelentettek be. Az Asahi Europe & International, a Peroni anyavállalata, középtávú célja, hogy 2030-ra portfóliójának ötödét alkoholmentes termékekből állítsa össze.
Az alkoholmentes szuperprémium olasz sörmárka, a Peroni Nastro Azzurro 0.0%, mostantól a Scuderia Ferrari hivatalos partnere lesz. Az együttműködés nem csak a Ferrari Formula–1 csapatát foglalja magában, hanem a 1993 óta működő Ferrari Challenge Trofeo Pirellit is, ami profi és amatőr versenyzőket egyaránt vonultat fel.
Az együttműködés részeként Charles Leclerc és Carlos Sainz, a Scuderia Ferrari pilótái egy Transmission: Impossible című rövidfilmet is forgattak. A filmben a két Formula–1 pilóta ellátogat a római Birra Peroni gyárba, és egyedi kihívásokkal találkozva limitált Tifosi Nastro Azzurro 0.0%-os söröket cserélnek a Peroni Nastro Azzurro 0.0%-os sörök címkéjével.
Az Asahi Europe & International ambiciózus tervei között szerepel, hogy 2030-ra portfóliójuk 20 százalékát alkoholmentes termékekből állítsák össze. A Peroni márka logója megjelenik a Scuderia Ferrari autóin és a pilóták versenyruházatán is, erősítve a két márka közötti szoros kapcsolatot.
Kapcsolódó cikkeink
A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A világ legjobb FMCG-reklámjai
A nézők elfogadják, hogy reklámot kapnak, cserébe elvárják, hogy az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >