Szponzori szerződést kötött a Peroni a Ferrarival
A Peroni Nastro Azzurro és a Scuderia Ferrari között hosszú távú globális partnerséget jelentettek be. Az Asahi Europe & International, a Peroni anyavállalata, középtávú célja, hogy 2030-ra portfóliójának ötödét alkoholmentes termékekből állítsa össze.
Az alkoholmentes szuperprémium olasz sörmárka, a Peroni Nastro Azzurro 0.0%, mostantól a Scuderia Ferrari hivatalos partnere lesz. Az együttműködés nem csak a Ferrari Formula–1 csapatát foglalja magában, hanem a 1993 óta működő Ferrari Challenge Trofeo Pirellit is, ami profi és amatőr versenyzőket egyaránt vonultat fel.
Az együttműködés részeként Charles Leclerc és Carlos Sainz, a Scuderia Ferrari pilótái egy Transmission: Impossible című rövidfilmet is forgattak. A filmben a két Formula–1 pilóta ellátogat a római Birra Peroni gyárba, és egyedi kihívásokkal találkozva limitált Tifosi Nastro Azzurro 0.0%-os söröket cserélnek a Peroni Nastro Azzurro 0.0%-os sörök címkéjével.
Az Asahi Europe & International ambiciózus tervei között szerepel, hogy 2030-ra portfóliójuk 20 százalékát alkoholmentes termékekből állítsák össze. A Peroni márka logója megjelenik a Scuderia Ferrari autóin és a pilóták versenyruházatán is, erősítve a két márka közötti szoros kapcsolatot.
Kapcsolódó cikkeink
A kevesebb itt mindig több!
A fogyasztók egyre inkább keresik azokat a termékeket, amelyek nemcsak…
Tovább olvasom >Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >Prémium ízek, mentes lendület
A sörpiac prémiumizációja tovább erősödik, a fogyasztók egyre inkább a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >