Szponzori szerződést kötött a Peroni a Ferrarival
A Peroni Nastro Azzurro és a Scuderia Ferrari között hosszú távú globális partnerséget jelentettek be. Az Asahi Europe & International, a Peroni anyavállalata, középtávú célja, hogy 2030-ra portfóliójának ötödét alkoholmentes termékekből állítsa össze.
Az alkoholmentes szuperprémium olasz sörmárka, a Peroni Nastro Azzurro 0.0%, mostantól a Scuderia Ferrari hivatalos partnere lesz. Az együttműködés nem csak a Ferrari Formula–1 csapatát foglalja magában, hanem a 1993 óta működő Ferrari Challenge Trofeo Pirellit is, ami profi és amatőr versenyzőket egyaránt vonultat fel.
Az együttműködés részeként Charles Leclerc és Carlos Sainz, a Scuderia Ferrari pilótái egy Transmission: Impossible című rövidfilmet is forgattak. A filmben a két Formula–1 pilóta ellátogat a római Birra Peroni gyárba, és egyedi kihívásokkal találkozva limitált Tifosi Nastro Azzurro 0.0%-os söröket cserélnek a Peroni Nastro Azzurro 0.0%-os sörök címkéjével.
Az Asahi Europe & International ambiciózus tervei között szerepel, hogy 2030-ra portfóliójuk 20 százalékát alkoholmentes termékekből állítsák össze. A Peroni márka logója megjelenik a Scuderia Ferrari autóin és a pilóták versenyruházatán is, erősítve a két márka közötti szoros kapcsolatot.
Kapcsolódó cikkeink
Ezek most az igazán menő italtrendek 2024-ben
2024-ben több új tendencia formálja az italok jövőjét. A gasztronómiai…
Tovább olvasom >A kormány a szőlőtermelők és a borászok mellett áll
Kihívásokból van elég a szőlő- és borágazatban, de a magyar…
Tovább olvasom >Lehetőséget lát az AB InBev a „felnőtt üdítőitalokban”
Az AB InBev egyedülálló lehetőséget lát 0,0%-os portfoliójának építésében a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >