Szombathelyre került a „Három a magyar” főnyereménye
Öt kisboltot üzemeltető kereskedő, Beszterczi Balázs nyerte a 450 ezer forint értékű Mol-üzemanyagkártyát a METRO-hálózatban lebonyolított „Három a magyar” nyereményjáték fődíját. A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. és a METRO Kereskedelemi Kft. négyhetes közös akciójában 11 cég vett részt termékeivel. A kiskereskedőket megcélzó nyereményjátékban egyszerre egy-egy kartonnal kellett vásárolni három gyártó promócióban szereplő árucikkeiből. Az akciót a METRO-újságokban, áruházi másodkihelyezésekkel, microsite-on, mailben és online hirdették. A gyártók az akció ideje alatt érdemi forgalomnövekedést tapasztaltak a játékban szereplő termékekből, a vásárló kiskereskedők pedig kedvezően fogadták a sok, garantált, értékes és választható nyereménykínálatot.
A nyertes a szombathelyi METRO-ba jár vásárolni heti öt alkalommal, az akcióba Mizo tej, Naturaqua ásványvíz és Globus konzerv vételével kapcsolódott be. A kisboltokat működtető családi vállalkozás vezetője a szüleitől vette át az üzletet. Beszterczi Balázs szerint a kisboltok nincsenek könnyű helyzetben a kereskedelmi versenyben, amelyben a vevőkörükkel kialakult személyes és barátságos kapcsolatra tudnak a leginkább építeni.
Kapcsolódó cikkeink
A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Z generáció: Épphogy kijönnek a fizetésükből, mégis félretesznek
„Lusták, felelőtlenek, nem érdeklik őket a pénzügyek!” Ehhez hasonló sztereotípiákkal…
Tovább olvasom >Törökszentmiklóson nyílik a JYSK legújabb áruháza, amelynek alkalmából ismét egy civil szervezetet támogat a vállalat
Augusztus 13-án Törökszentmiklóson nyílik a JYSK legújabb áruháza, amely hazánkban…
Tovább olvasom >A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >