Szombathelyre került a „Három a magyar” főnyereménye
Öt kisboltot üzemeltető kereskedő, Beszterczi Balázs nyerte a 450 ezer forint értékű Mol-üzemanyagkártyát a METRO-hálózatban lebonyolított „Három a magyar” nyereményjáték fődíját. A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. és a METRO Kereskedelemi Kft. négyhetes közös akciójában 11 cég vett részt termékeivel. A kiskereskedőket megcélzó nyereményjátékban egyszerre egy-egy kartonnal kellett vásárolni három gyártó promócióban szereplő árucikkeiből. Az akciót a METRO-újságokban, áruházi másodkihelyezésekkel, microsite-on, mailben és online hirdették. A gyártók az akció ideje alatt érdemi forgalomnövekedést tapasztaltak a játékban szereplő termékekből, a vásárló kiskereskedők pedig kedvezően fogadták a sok, garantált, értékes és választható nyereménykínálatot.
A nyertes a szombathelyi METRO-ba jár vásárolni heti öt alkalommal, az akcióba Mizo tej, Naturaqua ásványvíz és Globus konzerv vételével kapcsolódott be. A kisboltokat működtető családi vállalkozás vezetője a szüleitől vette át az üzletet. Beszterczi Balázs szerint a kisboltok nincsenek könnyű helyzetben a kereskedelmi versenyben, amelyben a vevőkörükkel kialakult személyes és barátságos kapcsolatra tudnak a leginkább építeni.
Kapcsolódó cikkeink
Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >Minden lap számít
Tudatos vásárlás, fenntartható csomagolás, új termékfunkciók – ezek mentén alakítják…
Tovább olvasom >Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Pisztáciaboom a világban – sok helyen kedvenc snack lesz
A pisztácia iránti kereslet világszerte folyamatosan nő, és a globális…
Tovább olvasom >