Szlovákiában már online is lehet vásárolni a Lidlben
Szlovákiában is elindította a Lidl online üzletét – egyelőre kizárólag a nem élelmiszer termékek vonatkozásában.
A német diszkontlánc folyamatosan gyorsítja e-kereskedelmi fejlesztéseit, aminek keretében 2019-ben három országban nyitott online élelmiszerüzletet, Lengyelországban pedig non-food árucikkeket árusít webshopjában.
A Lidl Online következő célpiaca az Európában a folyamatból eddig egyedüliként kimaradó Egyesült Királyság lehet. Júniusban – egy évvel azután, hogy e-kereskedelmi projekt menedzsert és junior projektmenedzsert keresett – a vállalat még úgy nyilatkozott, hogy „aktívan vizsgálja” a cég a szigetország e-kereskedelmét. Azóta egyre inkább bebizonyosodik, hogy az online kereskedelmi piacot célozza az Egyesült Királyságban is.
Kapcsolódó cikkeink
Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >További cikkeink
Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >Automatizálással gyorsítja az élelmiszer-házhozszállítást Szingapúrban a Foodpanda
Teljes mértékben automatizálja szingapúri „dark store” raktárait a Foodpanda annak…
Tovább olvasom >