Szlovákiában már online is lehet vásárolni a Lidlben
Szlovákiában is elindította a Lidl online üzletét – egyelőre kizárólag a nem élelmiszer termékek vonatkozásában.
A német diszkontlánc folyamatosan gyorsítja e-kereskedelmi fejlesztéseit, aminek keretében 2019-ben három országban nyitott online élelmiszerüzletet, Lengyelországban pedig non-food árucikkeket árusít webshopjában.
A Lidl Online következő célpiaca az Európában a folyamatból eddig egyedüliként kimaradó Egyesült Királyság lehet. Júniusban – egy évvel azután, hogy e-kereskedelmi projekt menedzsert és junior projektmenedzsert keresett – a vállalat még úgy nyilatkozott, hogy „aktívan vizsgálja” a cég a szigetország e-kereskedelmét. Azóta egyre inkább bebizonyosodik, hogy az online kereskedelmi piacot célozza az Egyesült Királyságban is.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább erősödött a Mercadona piacvezető szerepe Spanyolországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rangos díjat kapott a Lidl kezdeményezése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megszilárdította spanyolországi jelenlétét a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Továbbra is száguldanak az élelmiszeripari árak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újabb drágulási hullám jöhet az élelmiszerárakban az EPR-díjak miatt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban 557 millió euró volt a termék-külkereskedelmi többlet, a behozatalé 4,1 százalékkal maradt el az előző év azonos időszakától
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >