Szlovákiában már online is lehet vásárolni a Lidlben
Szlovákiában is elindította a Lidl online üzletét – egyelőre kizárólag a nem élelmiszer termékek vonatkozásában.
A német diszkontlánc folyamatosan gyorsítja e-kereskedelmi fejlesztéseit, aminek keretében 2019-ben három országban nyitott online élelmiszerüzletet, Lengyelországban pedig non-food árucikkeket árusít webshopjában.
A Lidl Online következő célpiaca az Európában a folyamatból eddig egyedüliként kimaradó Egyesült Királyság lehet. Júniusban – egy évvel azután, hogy e-kereskedelmi projekt menedzsert és junior projektmenedzsert keresett – a vállalat még úgy nyilatkozott, hogy „aktívan vizsgálja” a cég a szigetország e-kereskedelmét. Azóta egyre inkább bebizonyosodik, hogy az online kereskedelmi piacot célozza az Egyesült Királyságban is.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 5,2 milliárd forintot fektetett az árak csökkentésébe az IKEA Magyarország a 2024-es pénzügyi évben a megfizethetőség jegyében
A 2024-es pénzügyi évben az IKEA Magyarország közel 12 millió…
Tovább olvasom >Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >