Szlovákiában már online is lehet vásárolni a Lidlben
Szlovákiában is elindította a Lidl online üzletét – egyelőre kizárólag a nem élelmiszer termékek vonatkozásában.
A német diszkontlánc folyamatosan gyorsítja e-kereskedelmi fejlesztéseit, aminek keretében 2019-ben három országban nyitott online élelmiszerüzletet, Lengyelországban pedig non-food árucikkeket árusít webshopjában.
A Lidl Online következő célpiaca az Európában a folyamatból eddig egyedüliként kimaradó Egyesült Királyság lehet. Júniusban – egy évvel azután, hogy e-kereskedelmi projekt menedzsert és junior projektmenedzsert keresett – a vállalat még úgy nyilatkozott, hogy „aktívan vizsgálja” a cég a szigetország e-kereskedelmét. Azóta egyre inkább bebizonyosodik, hogy az online kereskedelmi piacot célozza az Egyesült Királyságban is.
Kapcsolódó cikkeink
Továbbra is kedvelik a fogyasztók a sokcsatornás vásárlást
Az amerikai fogyasztók közel háromnegyede választja az omnichannel vásárlást. A…
Tovább olvasom >A Tesco Clubcard programja jelentős változásokon megy keresztül jogi perpatvar miatt
A The Sun jelentése szerint a Tesco komoly változtatásokat hajtott…
Tovább olvasom >Közel 200 új munkahely nyílik a Lidl-nél a nyári szezonra
Megkezdte a Lidl a nyári szezonra való toborzást és összesen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >