Szívügy a márkakampány
Immár a kilencedik márkakampányt szervezte 2008 februárjában a Magyar Márkaszövetség. Az idei mintegy 360 millió forintos költségvetésű kampány tíz jól ismert márkát sorakoztatott fel 3300 óriásplakáton és citylight poszteren. Ebben az évben a Beiersdorf, az EVM, a Henkel, a Kométa, a Magyar Cukor, a Procter&Gamble, a Reckitt-Benckiser, a Sara Lee és az Unilever márkái vettek részt az akcióban.
A kezdetektől eddig összesen 30 FMCG-cég 70 márkája vett részt a márkakampányokban, 2 milliárd forintos összesített médiabüdzsével. A kezdeményezés időközben más országokban is sikert aratott, a hazai tapasztalatokat felhasználva a német, lengyel, olasz, francia és norvég piacokon is összefogtak a gyártók.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >