Szívügy a márkakampány

Szerző: trademagazin Dátum: 2008. 02. 29. 08:00

Immár a kilencedik márkakampányt szervezte 2008 februárjában a Magyar Márkaszövetség. Az idei mintegy 360 millió forintos költségvetésű kampány tíz jól ismert márkát sorakoztatott fel 3300 óriásplakáton és citylight poszteren. Ebben az évben a Beiersdorf, az EVM, a Henkel, a Kométa, a Magyar Cukor, a Procter&Gamble, a Reckitt-Benckiser, a Sara Lee és az Unilever márkái vettek részt az akcióban.
A kezdetektől eddig összesen 30 FMCG-cég 70 márkája vett részt a márkakampányokban, 2 milliárd forintos összesített médiabüdzsével. A kezdeményezés időközben más országokban is sikert aratott, a hazai tapasztalatokat felhasználva a német, lengyel, olasz, francia és norvég piacokon is összefogtak a gyártók.

Kapcsolódó cikkeink