Szívügy a márkakampány
Immár a kilencedik márkakampányt szervezte 2008 februárjában a Magyar Márkaszövetség. Az idei mintegy 360 millió forintos költségvetésű kampány tíz jól ismert márkát sorakoztatott fel 3300 óriásplakáton és citylight poszteren. Ebben az évben a Beiersdorf, az EVM, a Henkel, a Kométa, a Magyar Cukor, a Procter&Gamble, a Reckitt-Benckiser, a Sara Lee és az Unilever márkái vettek részt az akcióban.
A kezdetektől eddig összesen 30 FMCG-cég 70 márkája vett részt a márkakampányokban, 2 milliárd forintos összesített médiabüdzsével. A kezdeményezés időközben más országokban is sikert aratott, a hazai tapasztalatokat felhasználva a német, lengyel, olasz, francia és norvég piacokon is összefogtak a gyártók.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >