Szívügy a márkakampány
Immár a kilencedik márkakampányt szervezte 2008 februárjában a Magyar Márkaszövetség. Az idei mintegy 360 millió forintos költségvetésű kampány tíz jól ismert márkát sorakoztatott fel 3300 óriásplakáton és citylight poszteren. Ebben az évben a Beiersdorf, az EVM, a Henkel, a Kométa, a Magyar Cukor, a Procter&Gamble, a Reckitt-Benckiser, a Sara Lee és az Unilever márkái vettek részt az akcióban.
A kezdetektől eddig összesen 30 FMCG-cég 70 márkája vett részt a márkakampányokban, 2 milliárd forintos összesített médiabüdzsével. A kezdeményezés időközben más országokban is sikert aratott, a hazai tapasztalatokat felhasználva a német, lengyel, olasz, francia és norvég piacokon is összefogtak a gyártók.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyelőre nem engedjük át a takarítást a robotoknak
Az ár-érték arány a legfontosabb szempont a magyarok körében amikor…
Tovább olvasom >