Színes törlés
Vége a fehér WC-papírok egyeduralmának! A nagy múltú Renova márka már nemcsak a kényelem és a higiéné hívószavaival igyekszik meggyőzni fogyasztóit, hanem az esztétikum és a különlegesség is közöttük szerepel.
Az élénk, egyebek mellett piros, narancssárga, fukszia és fekete színben pompázó egészségügyi papírok kitűnnek az eddig megszokottak közül. Zsebkendőivel, WC-papírjaival és konyhai törlőkendőivel a cég azokat a vásárlókat szeretné megfogni, akiknek az is fontos, hogy milyen színű például a mellékhelyiségekben kihelyezett WC-papír. Az esztétikum iránt fogékony vásárló ugyanis a WC, a fürdőszoba, vagy éppen a konyha csempéjéhez illeszkedő színt választhatja ki magának.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >