Színes törlés
Vége a fehér WC-papírok egyeduralmának! A nagy múltú Renova márka már nemcsak a kényelem és a higiéné hívószavaival igyekszik meggyőzni fogyasztóit, hanem az esztétikum és a különlegesség is közöttük szerepel.
Az élénk, egyebek mellett piros, narancssárga, fukszia és fekete színben pompázó egészségügyi papírok kitűnnek az eddig megszokottak közül. Zsebkendőivel, WC-papírjaival és konyhai törlőkendőivel a cég azokat a vásárlókat szeretné megfogni, akiknek az is fontos, hogy milyen színű például a mellékhelyiségekben kihelyezett WC-papír. Az esztétikum iránt fogékony vásárló ugyanis a WC, a fürdőszoba, vagy éppen a konyha csempéjéhez illeszkedő színt választhatja ki magának.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >