Színes törlés
Vége a fehér WC-papírok egyeduralmának! A nagy múltú Renova márka már nemcsak a kényelem és a higiéné hívószavaival igyekszik meggyőzni fogyasztóit, hanem az esztétikum és a különlegesség is közöttük szerepel.
Az élénk, egyebek mellett piros, narancssárga, fukszia és fekete színben pompázó egészségügyi papírok kitűnnek az eddig megszokottak közül. Zsebkendőivel, WC-papírjaival és konyhai törlőkendőivel a cég azokat a vásárlókat szeretné megfogni, akiknek az is fontos, hogy milyen színű például a mellékhelyiségekben kihelyezett WC-papír. Az esztétikum iránt fogékony vásárló ugyanis a WC, a fürdőszoba, vagy éppen a konyha csempéjéhez illeszkedő színt választhatja ki magának.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az OECD-ben 4,2 százalékra lassult az éves infláció márciusban
A Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) tagországaiban a fogyasztói…
Tovább olvasom >Új környezetvédelmi bírságok: a cégeknek mostantól mélyebben a zsebükbe kell nyúlniuk
2025 májusától az engedélyeztetési, levegővédelmi, zajvédelmi, hulladékgazdálkodási bírságokat szabályozó, valamint…
Tovább olvasom >Higiénia kompromisszumok nélkül
A női higiéniai termékek piacán egyre inkább előtérbe kerülnek a…
Tovább olvasom >