Színes és izgalmas év vár az OREO-ra!
Az OREO keksz Amerikából származik. 1912-ben kezdték el először gyártani, és az elmúlt több mint száz évben meghódította az egész világot. A világ első számú keksz márkájává nőtte ki magát. Döbbenetes számok jellemzik: több mint 40 billió darab kekszet gyártanak évente, és a közösségi médiában is már 43 millióan követik a márkát. Ilyen rajongótáborral igazán kevés márka büszkélkedhet.
Hazánkba 2015-ben érkezett meg az OREO, és a világ legnagyobb keksz márkájához híven kimagasló eredményekkel debütált a piacon. Az integrált marketing- és kereskedelmi kampánynak köszönhetően rendkívül rövid idő alatt közel ötszázalékos értékbeni piacrészt ért el, ami a valaha volt egyik legsikeresebb kekszbevezetéssé tette az OREO megjelenését. Az azóta eltelt időben az alapportfólió, a vaníliás ízvariáns többféle kiszerelésének népszerűsítése és erősítése, valamint a márka imázsának megszilárdítása volt a cél. A robbanásszerű hazai bevezetés és markáns piaci részesedés megszerzése után a monoportfólió mögött némileg lassult a márka növekedése. Ezért is kiemelkedő a 2019-es év az OREO számára, hiszen újabb növekedési motorokat kapcsolunk be a biztos és fenntartható növekedés érdekében. Az OREO márka az európai piacon az utóbbi években folyamatos és dupla számjegyű növekedést produkál; az öreg kontinensen több mint 420 millió dolláros árbevételt realizált 2018-ban. Az intenzív növekedés mögött a folyamatos európai terjeszkedés és az innovációs fejlesztések állnak, melyek széles körben elérhetőek az egyes piacok számára is. Ezt a páratlan lehetőséget Magyarországon is szeretnénk kihasználni.
Az OREO 2019-ben újabb fokozatra kapcsol, és első lépésként egy megújult, izgalmas portfólió kerül bevezetésre, melyet széles körű, egész éves marketing és kereskedelmi támogatás fog kiegészíteni. Az új portfólió bevezetésével az a célunk, hogy megmutassuk, milyen izgalmas az OREO márka, és hogy minden jelenlegi és jövendőbeli fogyasztónk biztosan megtalálja a kedvencét egy olyan új, hengeres kiszerelésben, amely Európában a legkedveltebb formátum. Az Original, azaz alap vaníliás íz, és Double Stuff, azaz duplakrém mellett előrukkolunk a Choco Brownie ízzel, illetve márciustól visszatér a nagy kedvenc, a Strawberry CheeseCake is. Az integrált marketing- és kereskedelmi kampány februártól veszi kezdetét, mely több hullámban egészen az év végéig fog tartani, így a fogyasztók számos ponton fognak találkozni a megújult OREO kommunikációval és portfólióval. Többek között reklámfilmmel, közterületi megjelenésekkel, online támogatással, mintaszórással és kóstoltatással, valamint bolti aktivációkkal készülünk. 2019 az OREO éve! (x)
Kapcsolódó cikkeink
Limitált kiadású Selena Gomez Oreo kekszeket dob piacra a Mondelēz
A Mondelēz International bejelentette, hogy júniusban limitált kiadású Selena Gomez…
Tovább olvasom >Új Besties: a Coca-Cola® és az OREO® a barátságot ünnepli közös, limitált kiadású üdítőjével
„Besties”, azaz örök barátok – a két ikonikus márka, a…
Tovább olvasom >Limitált kiadású italt dob piacra a Coca-Cola az Oreóval együttműködve
A Coca-Cola az Oreóval összefogva vezet be a piacra új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >