Egymásra épít két ikonikus márka, a Coca-Cola és az OREO egy idei közös projektjükben: egymás nevét és ízét felhasználva készítettek nyár végére új – sajnos csak limitált – termékeket. Ezeket a kommunikációban Bestiesnek, azaz örök barátoknak nevezik, amelyek gyakran a legjobb tulajdonságaik kombinációjává válnak, így még jobbá teszik egymást. A kezdeményezés keretei között a két cég nyáron mutatta be a magyar piacon a Coca-Cola OREO Zero Sugart.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A szinergiák ilyen kihasználása önmagában is kreatív ötlet, de termékek ízesítése szokatlan, oda nem illő ízekkel mindemellett több aktuális trendhez is illik: szeszes italokat, fagylaltokat például egyre gyakrabban ízesítenek desszertek, sütemények ízével (és viszont).
Ez eddig a történet egyik fele. Ugyanis a projekt nem egyirányú, csak hát itthon nem találkoztunk a két amerikai ikon másik közös gyermekével, a Coca Colá-s OREO-val.
Pedig már az összetétele is érdekesen hangzik: a piros Golden OREO keksz és a kólasziruppal készült csokoládés keksz között egy réteg „Coca-Cola által inspirált ízű” pattogós cukorkás krém található.
Egyébként az OREO-nak az elmúlt évtizedben száznál is több fajta változata is készült, például 2018-ban készült Cherry Coke-os is.
A kampány során a két márka egyedi élményeket kínál: együttműködnek többek között a Spotify zenei streamingszolgáltatóval is, létrehozva a Bestie Mode digitális élményt, amellyel a barátok összehangolhatják zenei preferenciáikat, amit a márkatermékeken lévő kódok beszkennelésével érhetnek el. Készült közös merchandising termék is: fekete és fehér kapucnis pulóver. //
Kapcsolódó cikkeink
Megvette a finn Oddlygood a brit Rude Health márkát
A skandináv vegán piacon vezető finn Oddlygood felvásárolta az Egyesült…
Tovább olvasom >Hazaviszem az éttermet – éttermi merchandising
Mi jut eszébe, ha kedvenc étterme vagy kávézója nevét meglátja…
Tovább olvasom >Szörpök az árviharban
A szörpök piaca dinamikus változásokon megy keresztül, amit a fogyasztói…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Pékszövetség XIV. Szent István napi Kenyérverseny felhívása
A Magyar Pékszövetség 2025-ben is meghirdette az ország egyik legrangosabb…
Tovább olvasom >Szallas.hu: a hazai vendégek többnyire 1-2 éjszakás foglalással utaztak belföldön az első negyedévben
Hosszú hétvége híján főként rövid, 1-2 éjszakás belföldi utazásokat választottak…
Tovább olvasom >21. századi csúcshűtőtáska – A nap képe
A Rugged Road hűtőtáskái nagyon könnyűek, nagyon tartósak , strapabírók,…
Tovább olvasom >