Egymásra épít két ikonikus márka, a Coca-Cola és az OREO egy idei közös projektjükben: egymás nevét és ízét felhasználva készítettek nyár végére új – sajnos csak limitált – termékeket. Ezeket a kommunikációban Bestiesnek, azaz örök barátoknak nevezik, amelyek gyakran a legjobb tulajdonságaik kombinációjává válnak, így még jobbá teszik egymást. A kezdeményezés keretei között a két cég nyáron mutatta be a magyar piacon a Coca-Cola OREO Zero Sugart.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A szinergiák ilyen kihasználása önmagában is kreatív ötlet, de termékek ízesítése szokatlan, oda nem illő ízekkel mindemellett több aktuális trendhez is illik: szeszes italokat, fagylaltokat például egyre gyakrabban ízesítenek desszertek, sütemények ízével (és viszont).
Ez eddig a történet egyik fele. Ugyanis a projekt nem egyirányú, csak hát itthon nem találkoztunk a két amerikai ikon másik közös gyermekével, a Coca Colá-s OREO-val.
Pedig már az összetétele is érdekesen hangzik: a piros Golden OREO keksz és a kólasziruppal készült csokoládés keksz között egy réteg „Coca-Cola által inspirált ízű” pattogós cukorkás krém található.
Egyébként az OREO-nak az elmúlt évtizedben száznál is több fajta változata is készült, például 2018-ban készült Cherry Coke-os is.
A kampány során a két márka egyedi élményeket kínál: együttműködnek többek között a Spotify zenei streamingszolgáltatóval is, létrehozva a Bestie Mode digitális élményt, amellyel a barátok összehangolhatják zenei preferenciáikat, amit a márkatermékeken lévő kódok beszkennelésével érhetnek el. Készült közös merchandising termék is: fekete és fehér kapucnis pulóver. //
Kapcsolódó cikkeink
Lendületet vett a növényi alapú élelmiszerek eladása Európában
Lendületesen ível felfelé a növényi alapú élelmiszerek forgalma Európában, mely…
Tovább olvasom >Válságállóság az AI és ESG segítségével – KPMG CEO Outlook 2024
A hosszú távú válságállóság megteremtése kulcsfontosságú a siker szempontjából, nem…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: szárnyal a turizmus, novemberben 17 százalékkal bővült a vendégforgalom
Újabb csúcsokat döntött a hazai turizmus 2024 novemberében: a vendégek…
Tovább olvasom >Szallas.hu: szilveszterkor Eger, Szeged és Pécs a legkeresettebb a belföldi utazók körében
Szilveszterkor a belföldi utazók körében Eger, Szeged és Pécs a…
Tovább olvasom >A Samsung AI Hybrid Cooling technológiával rendelkező hűtőszekrényeket mutat be a CES 2025 kiállításon
A Samsung a CES® 2025 kiállításon mutatja be legújabb, AI…
Tovább olvasom >