Szigorítja a kiskorúak alkoholosital-rendeléseinek megállítását célzó intézkedéseit a DoorDash
Az iskolai szezon kezdetével fokozta erőfeszítéseit a DoorDash annak megakadályozása érdekében, hogy kiskorúak alkoholt rendeljenek az e-kereskedelmi szolgáltató platformján keresztül.
A vállalat által bejelentett új biztonsági intézkedések kiterjednek a főiskolai campusokra történő kiszállítások blokkolására és a hasonló, magas kockázatú területekre vonatkozó tilalmak bevezetésére. A kiszállítást intéző futároknak el kell végezniük egy alkoholos italok biztonságos és felelős kiszállításáról szóló megfelelőségi modult ahhoz, hogy ilyen termékeket szállíthassanak házhoz. Emellett egy olyan megújított visszaküldési folyamatot vezet be a cég, amely megkönnyíti a futárok számára az alkoholtermékek visszaszállítását, amennyiben a kézbesítés nem teljesíthető.
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >