Szigorítaná a KDNP a termékbemutatók szabályait
Ügyfélszolgálatot kell fenntartaniuk a jövőben az árubemutatóval egybekötött termékértékesítést folytató vállalkozásoknak, és az ilyen cégek nem nyújthatnának fogyasztói hitelt – javasolja a Kereszténydemokrata Néppárt csaló termékbemutatók visszaszorítását célzó előterjesztése.
Rétvári Bence, a kisebbik kormánypárt alelnöke budapesti sajtótájékoztatón elmondta: a javaslat a kereskedelemről, a gazdasági reklámtevékenységről és a hitelintézetekről szóló jogszabályokat érinti. A javaslatot szeptember közepén kezdheti tárgyalni a parlament és október végén, november elején válhat hatályossá.
Harrach Péter, a KDNP frakcióvezetője hangsúlyozta: az előterjesztés az árubemutatókkal kapcsolatos visszaélések visszaszorítását célozza, az esetleges kiskapukat szeretnék bezárni. A termékbemutatók során gyakran olyan komoly visszaélések történnek, melyek elsősorban a nyugdíjasok „megkopasztását” célozzák – mondta. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Több dolgot tud venni a pénzéből a nyugdíjas a boltban, mint 2016-ban
A KSH adatai szerint az öregségi nyugdíj átlagos összege 2024…
Tovább olvasom >Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik…
Tovább olvasom >Honeywell felmérés: a kiskereskedők terveznek az MI-technológiákkal
A kiskereskedőknek nagy terveik vannak a mesterséges intelligencia (MI) alapú…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >