Szigetmánia: a sikersztori folytatódik
Magyarország legnépszerűbb ismeretterjesztő kiadványa újabb izgalmas témával jelentkezik. Több mint 1,6 millió értékesített matricagyűjtő albumot követően Garfield idén ősszel a szigetek varázslatos világát mutatja be a SPAR és INTERSPAR áruházakban.
Az elmúlt évek legnépszerűbb ismeretterjesztő kiadványsorozatává vált hazánkban a Garfield matricagyűjtő albumsorozat, ami hűségpromóciók keretében jutott az olvasókhoz. A SPAR és INTERSPAR üzleteiben 2011 óta öt változata látott napvilágot, ezek a dzsungel, a szafari, az óceánok, Magyarország, valamint a hegyek világát mutatták be gazdag képi és szöveges tartalommal megerősítve, játékos formában, különleges matricatípusokat felhasználva, mint például az illatosított, a recés felületű, a foszforeszkáló vagy az állatszőr tapintású matricák. Az elmúlt három évben összesen több mint 1,6 millió példányban vásárolták meg az albumokat az üzletlánc fogyasztói. A hatodik album október 16-án jelenik meg Szigetmánia címmel, s a Föld legszebb szigeteinek és szigetcsoportjainak változatos élővilágát mutatja be. Az új Garfield-kiadvány is több százezer példányban kerül a SPAR üzletekbe, így december 17-re, a kampány zárásakor már várhatóan a két milliót közelíti az értékesített példányszám. Az első 5 albumhoz 105 millió átadott és 10 millió vásárolt matrica, illetve 1 millió honlap látogató társult, s valószínűleg ezek a számok is emelkedni fognak az év végére a Szigetmániának köszönhetően.
– A Garfield-albumok példátlan sikere abban rejlik, hogy mindenki megtalálta benne a számítását. A közönség hozzájuthatott egy természetközpontú, értékes kiadványhoz, amit a napi fogyasztási cikkek vásárlásakor kapott és vásárolt matricák tettek teljessé. A SPAR Magyarország Kft. és beszállítói partnerei pedig vásárlásösztönző kampány keretében ráirányíthatták a figyelmet minőségi árucikkeikre, s olyan értékek mentén tevékenykedhettek, mint a természetszeretet, a környezetvédelem és a biodiverzitás fenntartása – mondta Fehér István, a SPAR kommunikációs vezetője. Hozzátette: a hazai könyvpiac elmúlt 10 évében a Garfield-albumokon kívül nem jelent meg ilyen magas példányszámú ismeretterjesztő kiadvány.
A hűségpromóciós kampányokat számos reklámszakmai díj is elismerte, ám a legfontosabb visszajelzések a vásárlóktól jöttek. Számos közösség, internetes fórum jött létre a matricák csereberéje kapcsán, s rengeteg olyan jelzés érkezett, hogy nem csak a családokat, barátokat, de kisebb-nagyobb közösségeket is összehozott a matriacagyűjtési láz, amit ismeretterjesztő jellege miatt sokan jobban kedvelnek, mint más gyűjthető tárgyakat.
A Szigetmánia album Izlandtól a Galápagos-szigeteken át Madagaszkárig, majd Japánig 22 sziget és szigetcsoport varázslatos faunáját, flóráját mutatja be. A 66 oldalas kiadvány 549 forintért megvásárolható a SPAR és INTERSPAR áruházakban október 16-tól. Minden elköltött 2000 forint után egy zöld matricacsomag jár, számos különböző termék megvásárlásakor pedig ajándékmatricákat kapnak a vásárlók. A kék matricacsomag 99 forintba kerül, a matricagyűjtésre október 16. és december 17. között van lehetőség. A Lufthansával együttműködve egy online nyereményjáték is elindul, amelynek keretében 2 fős, Tenerife-re szóló repülőjegyet sorsolnak ki a kék matricacsomagot vásárlók között. Ráadásul minden regisztráló kap egy 15.000 Ft értékű kupont, amit online repülőjegy vásárlásakor lehet felhasználni. A Szigetmánia újdonsága a fémes hatású, illetve hőre változó matrica lesz, ami dörzsölés esetén mutatja meg az „elrejtett” állatképet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >