Sziget Sörrel ünnepli a Dreher a fesztivál 25 éves jubileumát
A Sziget legrégebbi beszállító partnere a Dreher Sörgyárak, amely már 23 éve szolgáltatja a sört, azaz a legnépszerűbb alkoholos italt a fesztiválon. Összesen megközelítőleg 18 millió korsó sört hörpintettek fel a látogatók a negyed évszázad alatt az eseményen, csak tavaly a becslések szerint 312 ezer ember vásárolt Drehert a hét nap alatt. Idén egy speciális, csak itt kapható sörkülönlegességgel, a Dreher Sziget Sörrel koccinthatnak a látogatók a jubileumra.
A Dreher Sörgyárak kóstolóra hívta tegnap a Sziget vezetőit és a sajtót, ugyanis nem kisebb dologgal állt elő a 25 éves jubileumra, mint egy, csak a fesztivál részére készülő Dreher sörkülönlegességgel, a Sziget Sörrel.
Tavaly egyébként 80 söröző 500 sörcsappal, valamint 220 dobozos kiszerelést rejtő hűtővitrinnel várta a Szigeten a látogatókat, akinek körülbelül kétharmada, mintegy 312 ezer ember meg is kóstolta a Dreher sörök valamelyikét.
A Dreher Sörgyárak a Sziget Fesztivál legrégebbi partnere, hiszen 1995-től jelen van termékeivel a fesztiválon, a Dreher márka neve pedig mára már összeforrt a rendezvénnyel: a több mint 10 éve tartó szponzorációs időszakban voltak egészen extra kitelepülései is, mint a 22 méter magasba emelkedő söröző, a Dreher in the sky, vagy a 3000 négyzetméteres, homokkal leterített Dreher Napköztársaság. Az utóbbi években pedig itt is elérhetővé tette egyes sörkülönlegességeit, például a Dreher Hidegkomlós Tanksört.
„A közös múltra tekintettel egyértelmű volt, hogy a 25 éves Szigetet a Dreher is szeretné méltón megünnepelni. Mindenképpen valami speciális ajándékkal készültünk, így a sörmestereink már év eleje óta dolgoztak egy egyedi sörkülönlegesség fejlesztésén, a Sziget Sörön” – emelte ki Szederkényi Zita, a Dreher Sörgyárak vállalati kapcsolatok vezetője, aki azt is elmondta, hogy a Sziget fennállása óta összesen 17 922 600 korsó sör fogyott a fesztiválon.
Kádár Tamás, a Sziget Szervezőiroda cégvezetője hozzátette: a sör és a fesztivál kapcsolata adja magát, de a Sziget és a Dreher 23 éves partneri együttműködése kifejezetten különleges a céges világban, szinte már történelem. „Reméljük folytatódik még 23 éven át, vagy akár tovább is, hiszen eddig együtt fejlődtünk. A külföldi látogatók itt ismerték meg a Drehert, ma pedig már kifejezetten keresik, és a „szigetes sörözést” ez a sör jelenti mindenki számára” – mondta.
Becz Gábor sörmestertől megtudtuk, hogy a Sziget Sör végül hidegkomlózásos technológiával, Centennial komlóval készül, amelyet előszeretettel használnak IPA sörökhöz is. Úgy is szokták hívni, hogy „Szuper Cascade”, mert hasonló ízjegyeik mellett majdnem kétszer több alfa-savat tartalmaz (7-12%). Megkóstolásakor citrusos, virágos aromára számíthatunk.
Kapcsolódó cikkeink
Prémium ízek, mentes lendület
A sörpiac prémiumizációja tovább erősödik, a fogyasztók egyre inkább a…
Tovább olvasom >Több, mint szórakozás
A fesztiválok régóta messzebb mutatnak egyszerű szórakozási lehetőségnél: közösségi élményt,…
Tovább olvasom >Radler Reboost Meggy Izotóniás ital, BIO Pécsi Prémium Lager
A Radler Reboost egy izotóniás, meggyes ital. Alkoholmentes világos sör…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >