Sziget Sörrel ünnepli a Dreher a fesztivál 25 éves jubileumát
A Sziget legrégebbi beszállító partnere a Dreher Sörgyárak, amely már 23 éve szolgáltatja a sört, azaz a legnépszerűbb alkoholos italt a fesztiválon. Összesen megközelítőleg 18 millió korsó sört hörpintettek fel a látogatók a negyed évszázad alatt az eseményen, csak tavaly a becslések szerint 312 ezer ember vásárolt Drehert a hét nap alatt. Idén egy speciális, csak itt kapható sörkülönlegességgel, a Dreher Sziget Sörrel koccinthatnak a látogatók a jubileumra.
A Dreher Sörgyárak kóstolóra hívta tegnap a Sziget vezetőit és a sajtót, ugyanis nem kisebb dologgal állt elő a 25 éves jubileumra, mint egy, csak a fesztivál részére készülő Dreher sörkülönlegességgel, a Sziget Sörrel.
Tavaly egyébként 80 söröző 500 sörcsappal, valamint 220 dobozos kiszerelést rejtő hűtővitrinnel várta a Szigeten a látogatókat, akinek körülbelül kétharmada, mintegy 312 ezer ember meg is kóstolta a Dreher sörök valamelyikét.
A Dreher Sörgyárak a Sziget Fesztivál legrégebbi partnere, hiszen 1995-től jelen van termékeivel a fesztiválon, a Dreher márka neve pedig mára már összeforrt a rendezvénnyel: a több mint 10 éve tartó szponzorációs időszakban voltak egészen extra kitelepülései is, mint a 22 méter magasba emelkedő söröző, a Dreher in the sky, vagy a 3000 négyzetméteres, homokkal leterített Dreher Napköztársaság. Az utóbbi években pedig itt is elérhetővé tette egyes sörkülönlegességeit, például a Dreher Hidegkomlós Tanksört.
„A közös múltra tekintettel egyértelmű volt, hogy a 25 éves Szigetet a Dreher is szeretné méltón megünnepelni. Mindenképpen valami speciális ajándékkal készültünk, így a sörmestereink már év eleje óta dolgoztak egy egyedi sörkülönlegesség fejlesztésén, a Sziget Sörön” – emelte ki Szederkényi Zita, a Dreher Sörgyárak vállalati kapcsolatok vezetője, aki azt is elmondta, hogy a Sziget fennállása óta összesen 17 922 600 korsó sör fogyott a fesztiválon.
Kádár Tamás, a Sziget Szervezőiroda cégvezetője hozzátette: a sör és a fesztivál kapcsolata adja magát, de a Sziget és a Dreher 23 éves partneri együttműködése kifejezetten különleges a céges világban, szinte már történelem. „Reméljük folytatódik még 23 éven át, vagy akár tovább is, hiszen eddig együtt fejlődtünk. A külföldi látogatók itt ismerték meg a Drehert, ma pedig már kifejezetten keresik, és a „szigetes sörözést” ez a sör jelenti mindenki számára” – mondta.
Becz Gábor sörmestertől megtudtuk, hogy a Sziget Sör végül hidegkomlózásos technológiával, Centennial komlóval készül, amelyet előszeretettel használnak IPA sörökhöz is. Úgy is szokták hívni, hogy „Szuper Cascade”, mert hasonló ízjegyeik mellett majdnem kétszer több alfa-savat tartalmaz (7-12%). Megkóstolásakor citrusos, virágos aromára számíthatunk.
Kapcsolódó cikkeink
Donald Trump tervezett vámjai kihívások elé állítják az amerikai alkoholipart
Donald Trump, az Egyesült Államok elnökjelöltje, 25%-os vámot javasolt a…
Tovább olvasom >Fenntarthatóbb sörök – A nap képe
Sörök nem szabványos, frissként nem eladható gyümölcsökből.
Tovább olvasom >NIQ: Nem hátba veregetésre, mentorfigurákra van szüksége a fiataloknak
Egy átlagos magyar felnőtt a családján és a munkahelyén kívül…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: bio baromfivirslit hívott vissza a Müller
A minőségmegőrzési idő lejárta előtti romlás kockázata miatt a Müller…
Tovább olvasom >