Szezonális termékeket és 25 új márkát kínál az MDDÜ webshopja
Szezonális termékek és 25 új márka kreációi is várják a divat- és dizájnipar iránt érdeklődő vásárlókat a Magyar Divat & Divat Ügynökség (MDDÜ) Budapest Select Concept Store webshopjában – tájékoztatta az MDDÜ kedden az MTI-t.
A webshop bővítésének köszönhetően jelenleg már 67 magyar brand termékei közül válogathatnak az oldal látogatói: egyedi női és férfiruhák mellett kiegészítők, lakberendezési tárgyak és szépségápolási termékek is szerepelnek a kínálatban – olvasható az MDDÜ tájékoztatójában.
A látogatók jelenleg 36 divat-, 20 dizájn-, 4 kozmetikai márka, valamint 7 kiegészítő- és ékszertervező alkotásait vásárolhatják meg a webshopból, amely ingyenes szállítással és egyéb szezonális kedvezményekkel igyekszik támogatni a márkák eladásait.
Az online üzlet működtetésével az MDDÜ szeretné felhívni a tudatos fogyasztók figyelmét a hazai termékek vásárlására és a magyar tervezők támogatására.
A látogatók az oldalon felfedezhetnek továbbá egy folyamatosan frissülő blogfelületet is, amelyen iparági hírekről és a márkákkal kapcsolatos különlegességekről lehet tájékozódni.
Mint írják, az MDDÜ ebben az évben további nyílt jelentkezési kiírásokat tervez magyar divat-, dizájn- és kozmetikai márkák részére.
„Büszkék vagyunk rá, hogy a Budapest Select Concept Store híre már a tengeren túlra is eljutott, a környező országok mellett az Egyesült Államokból és az ázsiai térségből is rákerestek már az oldalra” – idézi a tájékoztató Bata-Jakab Zsófiát, az MDDÜ vezérigazgatóját, aki szerint nagy volt az érdeklődés a román, ukrán, lengyel és szlovák térségekből is.
Az MDDÜ egyik fontos célja, hogy tovább erősítse a régiós divat- és dizájnipari kapcsolatait, Budapest pedig vezető szerepet töltsön be a közép-európai régió központjaként. „Az oldal bővítésével újabb márkáknak biztosíthatjuk ezt a széleskörű láthatóságot, amely szintén nagyszerű eredmény” – mondta Bata-Jakab Zsófia.
Tavaly december elsején indult az MDDÜ Budapest Select Concept Store webshopja. Az oldal elindításával az MDDÜ a világjárvány miatt megváltozott fogyasztói szokásokhoz igazodva, illetve a hazai iparági szereplők által megfogalmazott igényekre reagálva nyújt online értékesítési lehetőséget a magyar márkáknak. Az MDDÜ a webshop létrehozásával átvállalja a márkák digitalizációs fejlesztési terheinek egy részét, ezzel enyhítve a koronavírus-járvány kedvezőtlen hatásait.
A tájékoztató szerint az elmúlt években a divatiparban az e-kereskedelem volt az egyik legdinamikusabban növekvő szegmens. A Budapest Select Concept Store már az első pár hónapban is kiemelkedő eredményeket ért el. A webshopot mintegy 300 ezren keresték fel már az első hetekben, a közösségi médiában pedig több ezer követőre tett szert.
Az elmúlt időszakban népszerű és keresett árucikk volt a maszk, a dizájnerpóló, de sokan érdeklődtek a hazai formatervezők munkái iránt is. A vásárlások száma körülbelül 70-30 százalékban oszlik meg a fővárosi és a vidéki településeken élő fogyasztók között – olvasható a tájékoztatóban. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Budapest a régió kreatívipari fővárosa lehet 2030-ra
A kreatíviparban rejlő gazdasági potenciál ma már nemcsak kulturális, hanem…
Tovább olvasom >Már a fiatalabb vásárlóknak is fontos az időablakos kiszállítás – a 30 felettiek esetén ez szinte alapelvárás
Az életkor előrehaladtával egyre fontosabbá válik a hazai online vásárlók…
Tovább olvasom >Kreatívipari felmérést indít a Magyar Divat & Design Ügynökség
A teljes magyar divat-, dizájn-, szépség- és játékipari szektort érintő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >