Szerződött a Tesco és a POS Media
A POS Media Hungary továbbra is jogosult három instore kommunikációs eszköz kizárólagos értékesítésére a Tesco hipermarketekben. A Tesco Global Áruházak Zrt., valamint a POS Media Hungary Kft. között egy 2008 márciusában született megállapodás értelmében három reklámeszköz üzemeltetési kondícióiról a közelmúltban tárgyalások folytak, amelyek eredményesen zárultak. A megállapodás értelmében a 2010-es naptári évben a POS Media Hungary továbbra is jogosult a Digitális Polcmegállító, a 3D Polcmegállító, valamint az Óriás Bevásárlókocsi Fogantyú reklámeszközök kizárólagos hasznosítására és bérbeadására.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Coca-Cola: Az üres palack és alumíniumdoboz is érték, a versenytársaké is!
Mindannyiunk célja egy körforgásos gazdaság létrehozása. Ez azonban csak közös…
Tovább olvasom >Új vezérigazgató a Cofidis Magyarország élén
Jean-François Rémy 2020. december 1-étől tölti be a Cofidis Magyarországi…
Tovább olvasom >Fokozatosan növeli a fenntartható pamut arányát saját márkás textiltermékeiben a Lidl
A Lidl célul tűzte ki, hogy 2022 végéig 100%-ban fenntartható…
Tovább olvasom >