Szerződött a Tesco és a POS Media
A POS Media Hungary továbbra is jogosult három instore kommunikációs eszköz kizárólagos értékesítésére a Tesco hipermarketekben. A Tesco Global Áruházak Zrt., valamint a POS Media Hungary Kft. között egy 2008 márciusában született megállapodás értelmében három reklámeszköz üzemeltetési kondícióiról a közelmúltban tárgyalások folytak, amelyek eredményesen zárultak. A megállapodás értelmében a 2010-es naptári évben a POS Media Hungary továbbra is jogosult a Digitális Polcmegállító, a 3D Polcmegállító, valamint az Óriás Bevásárlókocsi Fogantyú reklámeszközök kizárólagos hasznosítására és bérbeadására.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >