Szerződött a Tesco és a POS Media
A POS Media Hungary továbbra is jogosult három instore kommunikációs eszköz kizárólagos értékesítésére a Tesco hipermarketekben. A Tesco Global Áruházak Zrt., valamint a POS Media Hungary Kft. között egy 2008 márciusában született megállapodás értelmében három reklámeszköz üzemeltetési kondícióiról a közelmúltban tárgyalások folytak, amelyek eredményesen zárultak. A megállapodás értelmében a 2010-es naptári évben a POS Media Hungary továbbra is jogosult a Digitális Polcmegállító, a 3D Polcmegállító, valamint az Óriás Bevásárlókocsi Fogantyú reklámeszközök kizárólagos hasznosítására és bérbeadására.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >