Szervezeti változások a Kőröstej cégcsoportnál
A cégcsoport ügyvezető igazgatói pozícióját 2015. szeptember 1-jétől Kovács Bernadett tölti be, aki tavaly áprilisi érkezése óta a kereskedelmi és marketing igazgatói feladatokat látta el. Irányítása alatt a csoport márkaépítési és innovációs tevékenysége dinamikusan fejlődött, ennek köszönhetően az elmúlt időszakban a Hajdú márka új arculattal jelent meg a piacon és több, azóta már közkedveltté vált újdonságot vezetett be. Bernadett elsődleges feladata új munkakörében a csoporthoz tartozó cégek működési hatékonyságának további növelése lesz majd.
A kereskedelmi és marketing igazgatói pozíciót 2015. október 19-től új munkatárs, Szilágyi László tölti be. László jelentős szakmai múlttal rendelkezik, értékes vezetői tapasztalatokat szerzett vállalati menedzsment, kereskedelmi és marketing területen az élelmiszeripari szektorban. A Társaság az export piacokon elért eddigi jelentős eredményeinek további kiszélesítése mellett a jövőben nagyobb mértékben koncentrál a hazai piacra is, egyrészt a sajtfogyasztási kultúra általános fejlesztésével, másrészt a nagy hagyományokra visszatekintő Hajdú márka piaci pozícióinak erősítésével.
Kapcsolódó cikkeink
Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassulás és áremelkedés egyszerre – így alakul a tejpiac nyáron
A tejágazatban egyszerre van jelen a nemzetközi árnövekedés és a…
Tovább olvasom >Miért fogy el ilyen gyorsan a sajátmárkás tej? Az árrésstop ésszerűtlenségei a tejpiacon
Soha nem volt még ilyen bizonytalan a sajátmárkás tejtermékek helyzete…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jelentős egyszerűsítés: akár 57%-kal csökkenhet az adatpontok száma a vállalati fenntarthatósági jelentésekben
Az EFRAG tervezete alapján nagyfokú egyszerűsítések jönnek az ESRS szabványokban,…
Tovább olvasom >Átlagosan nem emelkedtek az árak az Auchanban tanszervásárában tavalyhoz képest
Kezdetét vette a tanszervásár az Auchanban, ahol idén nem kell…
Tovább olvasom >A magyar fogyasztók továbbra is árérzékenyek, de egyre fontosabb a környezetvédelem
A PENNY évek óta következetesen vezet be olyan fenntartható megoldásokat,…
Tovább olvasom >