Szervezeti változások a Kőröstej cégcsoportnál
A cégcsoport ügyvezető igazgatói pozícióját 2015. szeptember 1-jétől Kovács Bernadett tölti be, aki tavaly áprilisi érkezése óta a kereskedelmi és marketing igazgatói feladatokat látta el. Irányítása alatt a csoport márkaépítési és innovációs tevékenysége dinamikusan fejlődött, ennek köszönhetően az elmúlt időszakban a Hajdú márka új arculattal jelent meg a piacon és több, azóta már közkedveltté vált újdonságot vezetett be. Bernadett elsődleges feladata új munkakörében a csoporthoz tartozó cégek működési hatékonyságának további növelése lesz majd.
A kereskedelmi és marketing igazgatói pozíciót 2015. október 19-től új munkatárs, Szilágyi László tölti be. László jelentős szakmai múlttal rendelkezik, értékes vezetői tapasztalatokat szerzett vállalati menedzsment, kereskedelmi és marketing területen az élelmiszeripari szektorban. A Társaság az export piacokon elért eddigi jelentős eredményeinek további kiszélesítése mellett a jövőben nagyobb mértékben koncentrál a hazai piacra is, egyrészt a sajtfogyasztási kultúra általános fejlesztésével, másrészt a nagy hagyományokra visszatekintő Hajdú márka piaci pozícióinak erősítésével.
Kapcsolódó cikkeink
Itt a bejelentés: a tejtermékeket és a tojáspiacot is vizsgálja a GVH
Gyorsított ágazati vizsgálatokat indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a tej…
Tovább olvasom >Elkezdték felhalmozni a tejet az emberek Szlovákiában
A szlovákiai száj- és körömfájás-járvány újabb gócpontjai hatására nő a…
Tovább olvasom >Nagy István: el kell nyernünk a fogyasztók bizalmát
Az agrárágazatot érintő fejlesztések mellett el kell nyernünk a fogyasztók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >