Szerezz örömet! Ebben most a Coca-Cola plakátok is a segítségedre lesznek
Jóságra buzdítanak és a hogyanra is ötletet adnak a Coca-Cola Magyarország interaktív plakátjai.
A jó szándék mindenkiben benne van, csak sokszor elbizonytalanodunk, miképpen fejezhetnénk ezt ki és kinek, hogyan csalhatnánk mosolyt az arcára. A Coca-Cola Magyarország a segítségünkre siet idén decemberben: #SzerezzÖrömet kampánya során többek között Coca-Cola palackokon, valamint villamosmegállókban elhelyezett interaktív plakátokon keresztül ad konkrét tippeket, hogyan tehetik egymás napját szebbé az emberek. Már csak a javaslatok megfogadására van szükség, hogy mindenki karácsonya boldogabb lehessen!
Összesen 23 féle üzenetet rejtenek azok a city lightok, amelyeket a Coca-Cola Magyarország helyezett el a 4-6-os villamos vonalán. A Margit-híd, a Nyugati Pályaudvar, a Wesselényi utca, és a Móricz Zsigmond körtéri megállóban található plakát mellett elhaladók egy felhívással találkoznak, hogy a világnak több jóságra van szüksége, és mindenki, aki ezzel egyetért, egy gomb megnyomásával saját üzenetet kap a vállalattól. A kis nyomtatott kártyán bárki által megvalósítható és mindenki számára hasznos tanácsok szerepelnek, például hogy beszélgessünk egy idős emberrel, nevettessünk meg valakit, vagy épp főzzünk egyik szerettünknek valami finomat.
A jó cselekedetekkel kapcsolatos ötletekre rögtön hatalmas igény mutatkozott: már az első három napban, közel 1500 járókelő kért tippet a négy helyszínen arra, hogy hozzájárulhasson a világ jóságához. Az örömszerzők a Coca-Cola karácsonyi palackjainak címkéivel is szerezhetnek inspirációt arra, hogyan lephetik meg a számukra fontosakat, okozhatnak kellemes perceket a környezetüknek, vagy kedveskedhetnek akár a közelükben lévő idegeneknek is.
A Coca-Cola 0.5l PET palackjain elhelyezett összesen közel negyvenféle üzenet járul hozzá ahhoz, hogy az ünnepek közeledtével jobbá varázsoljuk a világot magunk körül. A karácsonyi kampány további elemekkel, így például TV- és moziszpotokkal, poszterekkel, épülethálókkal, bannerekkel és audio reklámokkal bátorít mindenkit arra, hogy #SzerezzÖrömet!
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a Coca-Cola ikonikus karácsonyi kamionja
Az ikonikus Coca-Cola kamion idén Magyarországra is begurul. A túra…
Tovább olvasom >Bővíti üdítőital-portfolióját a Kofola ČeskoSlovensko
A cseh Kofola ČeskoSlovensko új gyümölcslevekkel és jegesteákkal bővítette portfólióját.…
Tovább olvasom >Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >