Szerezz örömet! Ebben most a Coca-Cola plakátok is a segítségedre lesznek
Jóságra buzdítanak és a hogyanra is ötletet adnak a Coca-Cola Magyarország interaktív plakátjai.
A jó szándék mindenkiben benne van, csak sokszor elbizonytalanodunk, miképpen fejezhetnénk ezt ki és kinek, hogyan csalhatnánk mosolyt az arcára. A Coca-Cola Magyarország a segítségünkre siet idén decemberben: #SzerezzÖrömet kampánya során többek között Coca-Cola palackokon, valamint villamosmegállókban elhelyezett interaktív plakátokon keresztül ad konkrét tippeket, hogyan tehetik egymás napját szebbé az emberek. Már csak a javaslatok megfogadására van szükség, hogy mindenki karácsonya boldogabb lehessen!
Összesen 23 féle üzenetet rejtenek azok a city lightok, amelyeket a Coca-Cola Magyarország helyezett el a 4-6-os villamos vonalán. A Margit-híd, a Nyugati Pályaudvar, a Wesselényi utca, és a Móricz Zsigmond körtéri megállóban található plakát mellett elhaladók egy felhívással találkoznak, hogy a világnak több jóságra van szüksége, és mindenki, aki ezzel egyetért, egy gomb megnyomásával saját üzenetet kap a vállalattól. A kis nyomtatott kártyán bárki által megvalósítható és mindenki számára hasznos tanácsok szerepelnek, például hogy beszélgessünk egy idős emberrel, nevettessünk meg valakit, vagy épp főzzünk egyik szerettünknek valami finomat.
A jó cselekedetekkel kapcsolatos ötletekre rögtön hatalmas igény mutatkozott: már az első három napban, közel 1500 járókelő kért tippet a négy helyszínen arra, hogy hozzájárulhasson a világ jóságához. Az örömszerzők a Coca-Cola karácsonyi palackjainak címkéivel is szerezhetnek inspirációt arra, hogyan lephetik meg a számukra fontosakat, okozhatnak kellemes perceket a környezetüknek, vagy kedveskedhetnek akár a közelükben lévő idegeneknek is.
A Coca-Cola 0.5l PET palackjain elhelyezett összesen közel negyvenféle üzenet járul hozzá ahhoz, hogy az ünnepek közeledtével jobbá varázsoljuk a világot magunk körül. A karácsonyi kampány további elemekkel, így például TV- és moziszpotokkal, poszterekkel, épülethálókkal, bannerekkel és audio reklámokkal bátorít mindenkit arra, hogy #SzerezzÖrömet!
Kapcsolódó cikkeink
Eladhatja a Coca-Cola a Costa Coffee-t
A Coca-Cola amerikai üdítőital-óriás fontolóra veszi a brit Costa Coffee…
Tovább olvasom >Brazil üzemének bővítésébe invesztál a Coca-Cola FEMSA
A Coca-Cola FEMSA több mint 600 millió reált (kb 110…
Tovább olvasom >Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárlók bevonásával készült az ALDI Kasszasztori reklámkampányának folytatása
Újabb részekkel folytatódik az ALDI Kasszasztori reklámkampánya. A 2021-ben indult…
Tovább olvasom >Végleg bezárta magyarországi üzleteit az eMag – az online piactérre összpontosít a cég
Augusztus 22-én lehúzta a rolót az eMag utolsó magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Több mint 80 ezer gyermek jut ingyenes tanszercsomaghoz a kormány támogatásával
A 2025/2026-os tanév kezdetére a kormány támogatásával 81 ezer diák…
Tovább olvasom >