Szeretne átfogó képet kapni az online FMCG piacról?
A GfK Hogyan fogyasztunk FMCG-t online? kutatásából kiderül, hogy néz ki ma az online FMCG piac és hogyan alakulnak a vásárlói szokások az online térben, FMCG-területen.
Saját háztartáspanel-adataikra támaszkodva két témában is átfogó vizsgálatot végzett a GfK Kutató:
1. rész: Online FMCG piac (A GfK Háztartáspanel adatai alapján)
- Az online FMCG piac áttekintése a legfontosabb KPI mutatók alapján
- Hosszútávú trendek
- Kiktől nyer az online? – kereskedelmi csatornák versenye
- Kategóriák online jelenléte
- Demográfiai eltérések a csatorna használatában
2. rész: Online vásárlási szokások (Reprezentatív ad-hoc megkérdezés eredményei alapján)
- Online vásárlói szegmensek bemutatása
- Online vásárlási szokások, preferenciák
- Üzletek használata, megítélése
- Az online FMCG piac szereplőinek fogyasztói szegmentációja
- Az üzletválasztás szempontjai, elégedettség
- „Flash delivery”
Forrás: GfK
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható nem kell, de bio legyen?
Németországban jelentősen visszaesett a fenntartható termékek iránti kereslet, ami új…
Tovább olvasom >Rekordösszeget spórolnak a német fogyasztók a fenntartható élelmiszereken
Németországban rekordalacsony szintre esett vissza a fenntartható termékek vásárlási hajlandósága.…
Tovább olvasom >A PwC megvette a GKID-t
A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >