Szeretne átfogó képet kapni az online FMCG piacról?
A GfK Hogyan fogyasztunk FMCG-t online? kutatásából kiderül, hogy néz ki ma az online FMCG piac és hogyan alakulnak a vásárlói szokások az online térben, FMCG-területen.

Az FMCG termékek online vásárlásának alakulásáról szóló tanulmányból többek között a vásárlói elégedettségre is fény derül
Saját háztartáspanel-adataikra támaszkodva két témában is átfogó vizsgálatot végzett a GfK Kutató:
1. rész: Online FMCG piac (A GfK Háztartáspanel adatai alapján)
- Az online FMCG piac áttekintése a legfontosabb KPI mutatók alapján
- Hosszútávú trendek
- Kiktől nyer az online? – kereskedelmi csatornák versenye
- Kategóriák online jelenléte
- Demográfiai eltérések a csatorna használatában
2. rész: Online vásárlási szokások (Reprezentatív ad-hoc megkérdezés eredményei alapján)
- Online vásárlói szegmensek bemutatása
- Online vásárlási szokások, preferenciák
- Üzletek használata, megítélése
- Az online FMCG piac szereplőinek fogyasztói szegmentációja
- Az üzletválasztás szempontjai, elégedettség
- „Flash delivery”
Forrás: GfK
Kapcsolódó cikkeink
Javult a GfK májusra vonatkozó német fogyasztói hangulatindexe
Az elemzők által várt romlás helyett javult a nürnbergi GfK…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >Fenntartható nem kell, de bio legyen?
Németországban jelentősen visszaesett a fenntartható termékek iránti kereslet, ami új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >