Szeretne átfogó képet kapni az online FMCG piacról?
A GfK Hogyan fogyasztunk FMCG-t online? kutatásából kiderül, hogy néz ki ma az online FMCG piac és hogyan alakulnak a vásárlói szokások az online térben, FMCG-területen.
Saját háztartáspanel-adataikra támaszkodva két témában is átfogó vizsgálatot végzett a GfK Kutató:
1. rész: Online FMCG piac (A GfK Háztartáspanel adatai alapján)
- Az online FMCG piac áttekintése a legfontosabb KPI mutatók alapján
- Hosszútávú trendek
- Kiktől nyer az online? – kereskedelmi csatornák versenye
- Kategóriák online jelenléte
- Demográfiai eltérések a csatorna használatában
2. rész: Online vásárlási szokások (Reprezentatív ad-hoc megkérdezés eredményei alapján)
- Online vásárlói szegmensek bemutatása
- Online vásárlási szokások, preferenciák
- Üzletek használata, megítélése
- Az online FMCG piac szereplőinek fogyasztói szegmentációja
- Az üzletválasztás szempontjai, elégedettség
- „Flash delivery”
Forrás: GfK
Kapcsolódó cikkeink
Rekordösszeget spórolnak a német fogyasztók a fenntartható élelmiszereken
Németországban rekordalacsony szintre esett vissza a fenntartható termékek vásárlási hajlandósága.…
Tovább olvasom >A PwC megvette a GKID-t
A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers…
Tovább olvasom >Tovább csökkent a kiskereskedelem részesedése a lakossági költésekben az EU-ban
A kiskereskedelemben eszközölt kiadások 2023-ban immár a második évben csökkentek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >