Szeretne átfogó képet kapni az online FMCG piacról?

Szerző: Gáspár Kinga Dátum: 2022. 06. 28. 10:50

 A GfK Hogyan fogyasztunk FMCG-t online? kutatásából kiderül, hogy néz ki ma az online FMCG piac és hogyan alakulnak a vásárlói szokások az online térben, FMCG-területen.

Az FMCG termékek online vásárlásának alakulásáról szóló tanulmányból többek között a vásárlói elégedettségre is fény derül

Saját háztartáspanel-adataikra támaszkodva két témában is átfogó vizsgálatot végzett a GfK Kutató:

1. rész: Online FMCG piac (A GfK Háztartáspanel adatai alapján)

  • Az online FMCG piac áttekintése a legfontosabb KPI mutatók alapján
  • Hosszútávú trendek
  • Kiktől nyer az online? – kereskedelmi csatornák versenye
  • Kategóriák online jelenléte
  • Demográfiai eltérések a csatorna használatában

 2. rész: Online vásárlási szokások (Reprezentatív ad-hoc megkérdezés eredményei alapján)

  • Online vásárlói szegmensek bemutatása
  • Online vásárlási szokások, preferenciák
  • Üzletek használata, megítélése
  • Az online FMCG piac szereplőinek fogyasztói szegmentációja
  • Az üzletválasztás szempontjai, elégedettség
  • „Flash delivery”

Forrás: GfK

Kapcsolódó cikkeink