Szeretik a vásárlók a sajátmárkás termékeket
Egy Angliában készült felmérés szerint a fogyasztók 75%-a pozitívan áll a sajátmárkás termékekhez.
A Catalus megrendelésére készült exkluzív felmérésben 500 vásárló véleményét kérdezték meg a sajátmárkás termékekről. A válaszadók csaknem fele úgy vélte a sajátmárkás termékeket csak a csomagolásuk különbözteti meg a valódi márkáktól. 25%-uk szerint a sajátmárkás termékeknek jobb az ár-érték arányuk. 22%-uk szerint a sajátmárkás termékek a valódi márkák olcsóbb változatai.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Szárazság, technológiai verseny és összefogás: beindult a hazai dinnyeszezon
Komoly kihívások közepette indul a 2025-ös magyar dinnyeszezon: a csapadékhiány,…
Tovább olvasom >Romló, de a nemzetgazdasági átlagnál jobb konjunktúra a turizmusban
2025. júniusban a turisztikai cégek 70%-a szolgáltatási árainak növekedéséről számolt…
Tovább olvasom >Áremelkedés, exportcsökkenés, új fogyasztói szokások – így alakult a baromfi- és tojáspiac 2025 első felében
Látványos változások jellemezték 2025 első félévét a hazai baromfi- és…
Tovább olvasom >