Szeretik a vásárlók a sajátmárkás termékeket
Egy Angliában készült felmérés szerint a fogyasztók 75%-a pozitívan áll a sajátmárkás termékekhez.
A Catalus megrendelésére készült exkluzív felmérésben 500 vásárló véleményét kérdezték meg a sajátmárkás termékekről. A válaszadók csaknem fele úgy vélte a sajátmárkás termékeket csak a csomagolásuk különbözteti meg a valódi márkáktól. 25%-uk szerint a sajátmárkás termékeknek jobb az ár-érték arányuk. 22%-uk szerint a sajátmárkás termékek a valódi márkák olcsóbb változatai.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >