Szeretik a vásárlók a sajátmárkás termékeket
Egy Angliában készült felmérés szerint a fogyasztók 75%-a pozitívan áll a sajátmárkás termékekhez.
A Catalus megrendelésére készült exkluzív felmérésben 500 vásárló véleményét kérdezték meg a sajátmárkás termékekről. A válaszadók csaknem fele úgy vélte a sajátmárkás termékeket csak a csomagolásuk különbözteti meg a valódi márkáktól. 25%-uk szerint a sajátmárkás termékeknek jobb az ár-érték arányuk. 22%-uk szerint a sajátmárkás termékek a valódi márkák olcsóbb változatai.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >