Szeretik a skandinávok Budapestet
A legnagyobb svéd utazási iroda-hálózat, a TICKET közzétette a nyári-őszi nagyvárosi úti célok eladási toplistáit, amely szerint az amerikai nagyvárosok visszaestek, a nyertesek pedig Barcelona, Budapest és Prága.
A két közép-európai főváros esetében a közlemény a közelség mellett a jó légi összeköttetést, a kulturális kínálatot és a versenyképes színvonalú és árú szolgáltatásokat emeli ki. Az értékesítési toplistán Budapest a 9. helyre jött fel, megelőzve a 10. helyezett Prágát.
Budapest a Norwegian fapados légitársaság augusztus-szeptemberi jubileumi kampányának eddigi eredményéről közölt toplistáján is jól teljesített. Az eladási toplistát spanyol úti célok vezetik (Barcelona, Malaga, Tenerife), amelyeket Split és Budapest követ. Budapest először került a legjobb hat közé a Norwegian 37 desztinációja között. A kedvező eredményhez hozzájárult, hogy a Magyar Turizmus Zrt. skandináv képviselete a június-szeptemberi időszakban a légitársasággal közös promóciós kampányt folytat a Norwegian légitársasággal.
A kampány keretében a légitársaság több mint 500 ezer utasa találkozhatott a Norwegian fedélzeti magazinjában a hazánkba invitáló szerkesztőségi cikkel és a BudapestAdventure kampány hirdetéseivel. A KSH legfrissebb adatai szerint a válság ellenére júliusban több mint 4 százalékkal növekedett a svéd szállodai vendégéjszakák száma Magyarországon az előző év azonos időszakához viszonyítva – írja a penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mit neveznek összefogásnak?
Nagyon szép szakmai összefogás példája volt, amit az idei dunai…
Tovább olvasom >Nagy Márton: a magyarországi turizmus hasít
A magyarországi turizmus hasít, Ferihegy Európa leggyorsabban bővülő repülőtere –…
Tovább olvasom >20 éves a TV Paprika – A nap videója
Abban, hogy bátrabbak és kísérletezőbbek vagyunk a konyhában, mint két…
Tovább olvasom >